تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
پرینت‌:
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

در آخرین گام برای تقویت مهارت­‎های حسابداری و مدیریتی افراد، دوره پرورش مشاور مالی، با تاکید بر سرفصل­‎های متنوع، به شما کمک می­‎کند در کنار انجام امور مالی و حسابداریِ سازمانی که در آن مشغول به فعالیت هستید، در مقام یک مشاور مالی نیز خدمات متنوع و ارزش آفرینی را به افراد و ساز­مان­‎ها ارائه دهید. این دوره شما را آماده می­‎کند تا طرح­‎های امکان‎سنجی اقتصادی برنامه­‎های کسب و کار­ را تدوین کرده و در گام بعدی بتوانید عملکرد این کسب و کارها را ارزیابی کرده و مشاوره لازم را جهت ادامه یا توقف آن به صاحبان کسب و کار ارائه دهید. همچنین شما با گذراندن این دوره می­‎توانید ناکارایی‌­های موجود در روش­‌ها و فرآیندهای سازمانی را شناسایی کرده و با ارائه پیشنهادات کاربردی و سازنده، زمینه بهبود فعالیت سازمان را فراهم کنید.


​دوره در یک نگاه
مدت 280 ساعت
پیش‌نیاز داشتن مدرک کارشناسی حسابداری یا رشته های مرتبط به همراه حداقل پنج سال سابقه کار در سطح سرپرستی امور مالی
مدرک انجمن حسابداران خبره/دانشگاه صنعت نفت
نحوه پرداخت نقد: در صورت پرداخت نقدی، مبلغ 4،000،000 ریال تخفیف خواهید داشت.

اقساط: مبلغ 5.000.000 ریال بابت پیش پرداخت و الباقی در 4 فقره چک در فواصل 3 ماهه (به صورت مساوی)



چرا این دوره را در مرکز آموزش حسابداران خبره انتخاب کنیم؟
  1. این دوره تنها در مرکز آموزش حسابداران خبره تدریس می‌شود.
  2. مدارک معتبری که از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت صادر می‌شود.
  3. اساتید مرکز آموزش حسابداران خبره از شاخص‌ترین اساتید ایران هستند.
  4. مرکز آموزش حسابداران خبره تنها مرکز تخصصی آموزش حسابداری در ایران است.
  5. این دوره علاوه بر داشتن مدرک داخلی مرکزآموزش، دارای مدرک مورد تایید وزارت علوم می‎باشد.
  6. سطح بندی و استانداردسازی دروس متناسب با سطح شرکت کنندگان می‎باشد.

سوالات متداول
آیا مدرک این دوره قابل پذیرش در خارج از ایران می باشد؟

به عنوان یک مدرک حرفه­‎ای مورد تأیید مراکز آموزش حرفه‎­ای ایران شناخته شده می‎باشد.

منظور از سطح بندی شدن دروس در این دوره چیست؟

با در نظر گرفتن سطح دانشجویان برای ورود به این دوره و استانداردسازی سرفصل ها سطوح اعلام شده برای دروس در راستای نیاز دانشجویان در این دوره طراحی شده است.

آیا در پایان دوره توانایی انجام مشاوره مالی برای سازمان ها را خواهیم داشت؟

بله. با توجه به توانایی‎های ایجاد شده و سوابق تجربی و اجرایی دانشجو چنین توانایی در فرد ایجاد خواهد شد.

آیا مدرک این دوره قابل پذیرش در خارج از ایران می‎باشد؟

به عنوان یک مدرک حرفه‎­ای مورد تائید مراکز آموزش حرفه‎­ای ایران شناخته شده می‎باشد.

منظور از سطح‎بندی شدن دروس در این دوره چیست؟

با در نظر گرفتن سطح دانشجویان برای ورود به این دوره و استانداردسازی سرفصل‎ها سطوح اعلام شده برای دروس در راستای نیاز دانشجویان در این دوره طراحی شده است.

آیا در پایان دوره توانایی انجام مشاوره مالی برای سازمان‎ها را خواهیم داشت؟

بله. با توجه به توانایی‎های ایجاد شده و سوابق تجربی و اجرایی دانشجو چنین توانایی در فرد ایجاد خواهد شد.

آیا در پایان هر درس امتحان برگزار خواهد شد؟

بله. شما موظف به شرکت و قبولی در امتحانات هستید. اگر چنانچه در امتحان قبول نشوید، باید با پرداخت 50 هزار تومان هزینه  آزمون مجدد، در امتحان شرکت کنید.

چگونه می‌توانم اطلاعات بیشتری دریافت کنم؟

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. شماره: 88940847 الی 88940850.

برای ثبت‌نام چه کار باید بکنم؟

در صورت ثبت‌نام نقدی، فرم ثبت‌نام را اینجا دانلود، تکمیل و برای ما ارسال کنید. ضمناً شماره فیش واریزی را به همکاران پذیرش اطلاع دهید.
ثبت‌نام اقساطی به صورت حضوری در محل دفتر مرکز آموزش حسابداران خبره انجام خواهد شد.

محل برگزاری دوره‌ها کجاست؟

کلاس‌ها در آدرس زیر برگزار می‌شود:

خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23

سرفصل دروس
1. حسابداری مدیریت / 30 ساعت
هزینه‎یابی برمبنای فعالیت (ABC) - بودجه‎بندی بر مبنای فعالیت (ABB) - مدیریت بر مبنای فعالیت (ABM)، تصمیم‎گیری و اطلاعات مالی: اطلاعات مربوط و نامربوط، مدیریت موجودی‎ها، قیمت‎گذاری انتقالات داخلی بین قسمت‎های متشکله یک شرکت، هزینه‎یابی بر مبنای هدف
2. قانون کار / 18 ساعت
تعریف مفاهیم اساسی در قانون کار، قرارداد کار و انواع آن، مسائل مربوط به قراردادهای کار، حل و فصل اختلافات ناشی از قراردادکار، حقوق و دستمزد و جایگاه آن در قراردادکار
3. مدیریت رفتار سازمانی / 20 ساعت
تعریف مفاهیم رفتار، رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی، تابع رفتار سازمانی، علائم دخیل در مدیریت رفتار سازمانی، شناخت تحلیل‎های فردی رفتاری، رفتار در سطح گروه، انگیزش کارکنان، مدیریت فرهنگ سازمانی، هوش هیجانی، مدیریت تعارض و استرس کاری
4. تهیه صورت‎های مالی تلفیقی / 30 ساعت
سرمایه‎گذاری‎های بلندمدت، ترکیب تجاری، بهای تمام شده ترکیب تجاری، سرقفلی، مازاد سهم واحد تحصیل‌کننده از خالص ارزش منصفانه دارایی‎ها و بدهی‎های قابل تشخیص واحد تحصیل‎شده نسبت به بهای تمام شده، ارائه صورت‎های مالی تلفیقی، واحدهای تجاری وابسته و واحدهای تجاری تحت کنترل مشترک، معاملات درون گروهی، تهیه و ارائه صورت جریان وجوه نقد تلفیقی، سود هر سهم تلفیقی، تغییر در ساختار گروه
5. تجزیه و تحلیل مالی کسب و کار / 21 ساعت
تحلیل مدیریت سرمایه در گردش، تعریف کیفیت سود و شاخص سودآوری، تحلیل چرخه عملیات، آشنایی با شاخص‎های بازدهی و فرمول دوپونت، تحلیل حاشیه سود، تحلیل گردش دارایی‎ها، تحلیل اهرم‎ها، تحلیل بازده دارایی‎ها، تحلیل بازده حقوق صاحبان سهام، تحلیل مبتنی بر ارزش افزوده اقتصادی، تحلیل رشد، بودجه‎بندی مبتنی بر مدل رشد پایدار، تحلیل مبتنی بر بودجه‎بندی سرمایه‎ای، تحلیل میانگین موزون هزینه سرمایه‎ای، تحلیل سیاست سود تقسیمی
6. مدیریت پروژه / 21 ساعت
تعریف پروژه و خصوصیات یک پروژه، موانع موجود در پروژه‎های مشاوره مدیریت در ایران، تعریف مدیریت پروژه، برنامه‎ریزی و کنترل پروژه، دلایل شکست پروژه‎های مشاوره‎ای، روش‎های انتخاب مشاور، مسئولیت‌ها - چالش‎ها و مهارت‌های مدیر پروژه، شرح وظایف کلیدی مدیر پروژه، اصول و نکات کلیدی درسازماندهی و تشکیل تیم پروژه، فرآیند کنترل پروژه، ارکان پروژه‎های مشاوره‎ای، درخواست طرح پیشنهادی (RFP) پروژه‎های مشاوره‎ای، تهیه پرپوزال پروژه‎های مشاوره‎ای، تشریح مراحل انجام پروژه‎های مشاوره‎ای طبق مدیریت پروژه (PMBOK)، تشریح دانش‎های نه‎گانه مدیریت پروژه‎های مشاوره‎ای، بررسی موردی: مرور یک پروژه واقعی
7. مدیریت مالی / 21 ساعت
ارزش‎یابی اوراق بهادار، شناخت ساختار سرمایه، محاسبه میانگین موزون هزینه سرمایه، سیاست‎های تامین مالی و تعیین ساختار سرمایه بهینه، سیاست‎های سرمایه‎گذاری، سیاست‎های تقسیم سود، ارزش‎یابی کسب و کار و تجدید ساختار، ارزش‎گذاری، محاسبه ریسک و بازده یک سهم و پرتفوی سهام
8. مدیریت استراتژیک / 21 ساعت
رویکردهای برنامه‎ریزی (غلطان - بلندمدت - جامع - پویا و استراتژیک)، فرآیند مدیریت استراتژیک، تدوین عناصر کلان برنامه استراتژیک، برنامه‎ریزی عملیاتی، کنترل استراتژیک، تفکر استراتژیک
9. مطالعه امکان‎سنجی و تدوین برنامه‎های کسب و کار / 21 ساعت
آشنایی با مدل های کسب و کار، اصول انجام مطالعات امکان‎سنجی و توسعه پروژه‎های سرمایه‎گذاری، پروژه گروهی آشنایی با مدل‎های کسب و کار، پروژه انفرادی اصول انجام مطالعات امکان‎سنجی و توسعه پروژه‎های سرمایه‎گذاری: تهیه یک مدل مالی (COMFAR یا EXCEL)
10. قانون مالیات / 24 ساعت
مالیات بر درآمد اتفاقی، معافیت‎ها، موارد خاص
11. عارضه‎یابی و بهبود روش‎ها / 21 ساعت
مفاهیم عارضه‎یابی و ضرورت آن در سازمان‎ها، سطوح و انواع عارضه‎یابی، ویژگی‎های عارضه‎یاب، روش‎های عارضه‎یابی، متدولوژی‎های عارضه‎یابی فرآیندها و سیستم‎ها، متدولوژی عارضه‎یابی بر مبنای مدل تعالی EFQM، اصول نگارش گزارش عارضه‎یابی، نحوه شناسایی و اولویت‎بندی اقدامات بهبود، نحوه تهیه اقدامات بهبود، مفاهیم و متدولوژی مهندسی مجدد سازمان، مفاهیم و متدولوژی کایزن، مفاهیم و متدولوژی چرخه بهره‎وری، بررسی موردی: مرور یک پروژه واقعی
12. آشنایی با حرفه مشاوره / 12 ساعت
معرفی حرفه مشاوره، مدیریت کسب و کار مشاوره، تعریف محصول، بازاریابی و توسعه بازار، فرآیند فروش در حرفه مشاوره، مهارت حل مساله در حرفه مشاوره، موضوعات تجاری در کسب و کار مشاوره، کارگروهی (پروژه دانشجویان): تهیه یک نمونه پیشنهاد فنی و مالی در خصوص یک موضوع مشاوره
13. حقوق تجارت / 20 ساعت
مطالعه موردی و توضیح مساله (Case Study)، نظام حقوقی حاکم بر بنگاه‎های اقتصادی و نظارت‎های مالی بر آن‎ها در سایر کشورها (الگوی انگلستان)، شرط پرداخت در قراردادهای بین‎المللی و انواع آن

background
ما برای شما مطالب خواندنی ارسال می‌کنیم.
Copyright 2017 PACT Edu. All right reserved.