تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی
نخستین هنرستان فنی‌حرفه‌ای پسرانه غیردولتی فناوری مالی کشور (Fin.Tech) با تلاش و همت مرکز آموزش حسابداران خبره تأسیس شد. هدف این هنرستان، پرورش و کمک به اشتغال هنرجویانی است که بتوانند با تکیه بر آموخته­‌های خود در حوزه فناوری...
مشاهده مطلب...
دانش‌پذیران گرامی، در این مطلب با بیان شیوا و روان، چگونگی دانلود نرم‌افزارهای موردنیاز جهت حضور در دوره‌های آموزشی آنلاین مرکز آموزش حسابداران خبره، متناسب با نوع دستگاه الکترونیکی شما، به طور کامل توضیح داده شده است.
مشاهده مطلب...
در این مطلب چگونگی عضویت و ثبت‌نام انجمن حسابداران خبره انگلستان ACCA به صورت گام‌به‌گام آموزش داده شده است. با مطالعه‌ی این مطلب و تماشای فیلم به راحتی می‌توانید عضو ACCA شوید.
مشاهده مطلب...
مرکز آموزش حسابداران خبره ضمن تبریک به عزیزانی که با تلاش و پشتکار موفق به قبولی در آزمون حسابدار رسمی شدند، از تمامی اساتید گرانقدر و دلسوز که در قبولی این عزیزان سهیم می‌باشند کمال تشکر و قدردانی دارد.
مشاهده مطلب...
هفتمین کارگاه آموزشی استانداردهای جدید حسابداری ایران، روز چهارشنبه 16 بهمن ماه 1398 در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، برگزار شد. این کارگاه آموزشی با توجه به اهمیت موضوع لازم‌الاجرا شدن استانداردهای جدید حسابدرای ایران از 1 فرور...
مشاهده مطلب...
پنجمین کارگاه آموزشی استانداردهای جدید حسابداری ایران، روز چهارشنبه 27 آذر ماه 1398 در سالن همایش نور دانشگاه الزهرا در شهر تهران برگزار شد. این کارگاه آموزشی با توجه به اهمیت موضوع لازم‌الاجرا شدن استانداردهای جدید حسابدرای ایران از 1 فرور...
مشاهده مطلب...
فدراسیون بین المللی حسابداران (آیفک) در سی‌امین سال تاسیس‌اش، 2 تا 8 دسامبر را به نام هفته حسابداری نامگذاری کرد و از اعضای خود در همه کشورهای جهان درخواست کرد تا این هفته را به همین نام اعلام کنند و گردهمایی‌ها یا آیین‌های ویژه&z...
مشاهده مطلب...
مرکز آموزش حسابداران خبره PACT، به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر دانش‌پذیران، کلیه دوره‌های آموزشی را با ارائه مدرک از سوی دانشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.  
مشاهده مطلب...
چرا برای رشته حسابداری و کار به عنوان یک حسابدار خبره و توانا، باید مدارک حرفه ای حسابداری را داشته باشیم؟ چرا پکت می‌تواند مسیر موفقیت ما را در شغل حسابداری هموار کند؟ برای انتخاب یک مدرک بین المللی به چه موضوعاتی توجه باشیم؟
مشاهده مطلب...
برچسب‌ها
اخبار مرکز آموزش حسابداران خبره (32) پادکست (22) مقالات علمی آموزشی (14) صفحات پربازدید (10) اخبار حرفه (5) لینک‌های مفید (4)
قبلی | نمایش 10 رکورد از 1 تا 10 | بعدی

Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.