تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

همایش بین‌المللی دوره ACCA

در نوزدهمین سال فعالیت آموزشگاه حسابداری حسابداران خبره، تصمیم گرفتیم همایش را کمی متفاوت برگزار کنیم. کار سختی نبود، همزمانی همایش با روز معلم این فرصت را به ما داد تا از اساتید این مرکز تجلیل کنیم. برنامه‌ریزی را شروع کردیم.

ساعت 5 عصر در سالن همایش کانون پرورش‌های فکری این دورهمی بزرگ شروع شد، اساتید و نماینده خاورمیانه ACCA انگلستان دعوت شدند و دانشجویان علاقه‌مند، آنلاین  ثبت‌نام کردند. ناراحتی ما از این بود که باتوجه به ظرفیت سالن تنها با 600 نفر می‌‌توانستیم همایش بین‌المللی را برگزار کنیم.

بعد از خوش‌آمدگوییِ دکتر نوروزبیگی مدیر اجرایی و آقای مستأجران رییس شورای مدیریت مرکز آموزش حسابداری پکت، صحبت‌های خانم لینزی نماینده خاورمیانه ACCA را شنیدیم، در ادامه آقای سلمانی دانشجوی ACCA داستان موفقیت خود را برایمان تعریف کرد.

مراسم تجلیل از اساتید مرکز بعد از صحبت‌های دکتر نوروزبیگی درباره IFRS (استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی) شروع شد. نمی‌توانیم کتمان کنیم که یکی از دلایل موفقیت ما اساتید ما هستند، در تلاشیم که به نحوی از زحمات آن‌ها قدردانی کنیم. بنابراین در این فرصت مناسب بسته‌ی هدیه‌ای با گل و لوح تقدیر به اساتید تقدیم شد. در کنار این، هنگام ورود دانشجویان، بسته‌ی آموزشی- فرهنگی به آن‌ها هدیه دادیم.

 همایش بین‌المللی دوره ACCA

همایش بین‌المللی دوره ACCA

با پذیرایی عصرانه (کیک، شیرینی و نوشیدنی) دورهمی به پایان رسید.

مزیت شرکت در این همایش بین‌المللی تخفیف ویژه‌ای است که مسئولین مرکز طی مذاکراتی برای علاقمندان به دوره ACCA گرفته بودند. این تخفیف هزینه‌ی ثبت نام اولیه ACCA را از 79 پوند به 40 پوند کاهش می‌داد.

همیشه دیدار مجدد با دوستان لذت بخش است، این که دوباره توانستیم دورهمیِ صمیمانه‌ای برگزار کنیم و بازتاب همایش در ACCA خستگی فعالیت‌های مداوم را از تن ما به در کرد.

تهیه و تدوین:

روابط عمومی مرکز آموزش حسابداران خبره



فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.