تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

درباره انجمن ICAEW چه می‌دانید؟

ICAEW چیست؟

انجمن حسابداران خبره انگلستان و ولز (ICAEW) در سال 1880 تاسیس شد. این انجمن دارای 147000 عضو بوده که بیش از 15000 نفر از آنان خارج از انگلستان هستند. این انجمن با پیشینه­‌ای بسیار قدیمی و بیش از یک صده از بزرگترین و معتبرترین انجمن­‌های حرفه‌ای حوزه حسابداری به شمار می‌­آید به طوری که بسیاری از شرکت‌ها چه در انگلستان و چه در خارج از آن، از فارغ التحصیلان این انجمن به حساب می‌­آیند به عنوان مثال طبق آمارها، 82 شرکت از 100 شرکت برتر در انگلستان در هیات مدیره خود، دارای حسابدار با مدرک حرفه­‌ای این انجمن هستند.

 

ICAEW دارای چه دوره­‌ها و مدارکی است؟

این انجمن دارای مدارک و برنامه­‌های آموزشی متعددی است. مهم­ترین بخش­‌هایی که این انجمن در خصوص آنها اقدام به اعطای گواهی­نامه و برگزاری دوره­‌های آموزشی می­‌کند عبارتند از:

انجمن حسابداران خبره انگلستان و ولز به عنوان یکی از قدیمی‌­ترین انجمن­‌های ­حرفه­‌ای، گواهی­نامه حرفه­‌ای با عنوان ACA صادر می‌کند که یکی از پیشرفته‌­ترین برنامه­‌های توسعه حرفه‌­ای آموزشی است. این مدرک دارای بخش‌­های آموزشی یکپارچه‌­ای است که درک عمیقی از حسابداری، مالی و کسب و کار را برای شما به ارمغان می‌­آورد. این بخش‌­ها در کنار هم، به ایجاد دانش تکنیکی، مهارت‌­های حرفه‌­ای و تجربه کاربردی و عملی که نیازمند یک حسابدار خبره بوده، کمک می‌­کند.

 

درباره ACA

انجمن حسابداران خبره انگلستان و ولز به حرفه­‌ای بودن و تخصص شناخته شده است. توسعه حرفه­ای مبتنی بر این مدرک شما را آماده می­‌کند تا با موفقیت مجموعه‌­ی متنوعی از موقعیت‌­های شغلی که در آینده برای شما به وجود خواهد آمد را مدیریت کنید. ACA توانایی و عملکرد شما را در هفت حوزه کلیدی شامل:

 

چه کسانی می‌­توانند در دوره ACA شرکت کنند؟

هر فردی با هر پیش زمینه­‌ای می‌­تواند این دوره را برای آینده تحصیلی و در ادامه آینده شغلی خود انتخاب کند. این مدرک توانمندی­‌های شما را در همه حوزه­‌هایی که یک مدیر به آن­ها نیاز دارد، در طی دوره به شما اعطا می‌­کند.

 

ICAEW CFAB  چیست؟

اگر شما بتوانید با موفقیت تمامی دروس سطح Certificate را بگذرانید، گواهی­نامه CFAB   ICAEW به شما اعطا می‌شود. این گواهی­نامه در حقیقت اولین بازدهی شما از دوره ACA محسوب می‌­شود. این مدرک که مخفف کلمات گواهی­نامه انجمن حسابداران خبره انگلستان و ولز در زمینه مالی، حسابداری و تجارت است، به عنوان مدرکی بین­‌المللی شناخته می­‌شود که دانش ضروری در این سه حوزه را به شما آموزش می‌دهد.

در آموزشگاه حسابداری حسابداران خبره، دوره بین المللی ACA برگزار می‌شود. شما می‌توانید از آموزش حسابداری حرفه‌ای موسسه پکت، برای ارتقای شغلی و کسب مهارت بیشتر استفاده کنید.

تهیه و تدوین:

روابط عمومی مرکز آموزش حسابداران خبره



فرم ارسال نظرات
سایر نظرات
سیدالیاس میرنیا
باسلام
اینجانب متقاضی دریافت مدرک ACA هستم.
با بیش از ۱۸ سال سابقه در مدیریت مالی، حسابرس داخلی، حسابرسی مستقل و کنترلر داخلی حسابداری در صنعت بیمه و بانک، پتروشیمی، صنایع دارویی و موسسات آموزشی غیرانتفاعی.
0 0
1402/10/06, 02:36
ناشناس
سلام دوست عزیز
با مرکز داخلی 109 دپارتمان ACCA تماس بگیرید
1402/11/08, 16:46
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.