تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

دیوان عدالت اداری یکی از آخرین و مهم‌ترین مراحل دادرسی مالیاتی است.
آشنایی شما به‌عنوان یک مدیرمالی یا حسابدار با چگونگی رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی در شعب دیوان عدالت اداری می‌تواند از وقوع بسیاری از اشتباهات در انجام تکالیف مالیاتی و ورود به پروسه دادرسی مالیاتی پیش‌گیری کند. به‌علاوه حتی اگر پرونده مالیاتی شما قبل از مرحله دیوان باشد این دوره به شما قدرت پیش بینی سرانجام پرونده را می‌دهد. چراکه برخی پرونده‌ها حتی در آخرین مراحل دیوان هم به نفع مودی ختم نمی‌شود و بالعکس موارد متعددی را می‌توان در مرحله دیوان به نفع مودی تمام کرد و سرنوشت پرونده را تغییر داد.
در سطح مقدماتی دوره، آشنایی با نحوه دادرسی شعب و هیئت عمومی دیوان عدالت اداری باعث می‌شود شناخت کلی و مناسبی با ابعاد مختلف دادرسی مالیاتی دیوان بدست آورید.
در سطح پیشرفته دوره، ضمن ارائه نمونه‌های واقعی از دعاوی مالیاتی با موضوعات تخصصی رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی در شعب و هیئت عمومی دیوان عدالت اداری آشنا می‌شوید.
ویژگی متمایز دوره پیشرفته، به‌جز آشنایی با مثال‌های واقعی، تسلط بر مهم‌ترین دلایل نقض آرای هیئت‌های مالیاتی است که می‌تواند در طراحی استراتژی شما هنگام دفاع از پرونده‌های مالیاتی کمک فراوانی کند. 
شرکت در این دوره به تمامی مدیران مالی، حسابداران و مشاوران مالیاتی پیشنهاد می‌شود.

"مدرس دوره مولف کتاب حقوق مالیاتی و مشاور مالیاتی دیوان عدالت اداری می‌باشد"


مدت 3 ساعت
پیش‌نیاز داشتن مدرک کارشناسی حسابداری یا رشته های مرتبط و حداقل 2 سال سابقه کار
مدرک از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت صادر می‌شود. مدرک این دوره را می‌توانید به صورت الکترونیکی از قسمت «پروفایل دانش‌پذیر» دریافت نمایید و در صورت نیاز به دریافت فیزیکی مدرک، در پروفایل خود ثبت‌ درخواست نمایید.
نحوه پرداخت

پرداخت به صورت نقدی


سرفصل دروس
1. کارگاه حضوری دادرسی مالیاتی در دیوان عدالت اداری_سطح مقدماتی / 3 ساعت
1-دادرسی مالیاتی در شعب دیوان عدالت اداری: ابعاد صلاحیت شعب دیوان عدالت اداری در رسیدگی به پرونده های مالیاتی (ازنظر وضعیت شاکی، طرف شکایت، موضوع شکایت، جهت رسیدگی)، ترتیب رسیدگی به پرونده های مالیاتی در شعب دیوان عدالت اداری، رسیدگی مجدد به پرونده های مالیاتی در شعب دیوان عدالت اداری 2-دادرسی مالیاتی در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری: ابعاد صلاحیت هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در ابطال مقررات مالیاتی (ازنظر وضعیت شاکی، طرف شکایت و موضوع شکایت و...)
ادامه مطلب




Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.