تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

همایش بین المللی ACCA و IFRS9

یازدهمین همایش بین المللی ACCA توسط مرکز آموزش حسابداران خبره ایران PACT در روزپنجشنبه 26 مهر ماه 1397 در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد. در برگزاری این همایش، مسئولین از روزها قبل و به‌طور شبانه‌روزی اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای کارهای مربوط به مراسم نمودند و این تلاش‌های گروهی تا ساعاتی بعد از اتمام مراسم نیز ادامه داشت.

پذیرش شرکت کنندگان از ساعت 13:00 شروع شد. حضار در بدو ورود پکیج همایش را به همراه کنداکتور مراسم دریافت نموده و وارد سالن شدند.

حضور اساتید برجسته ی مرکز، نمایندگان شورای مدیریت مرکز و نمایندگان شورای‌عالی انجمن حسابداران خبره ایران بر غنای مراسم افزوده بود.

همزمان با ورود حضار، فیلمی با محوریت تاریخچه حسابداری و اهمیت مدارک حرفه ای حسابداری برای حاضرین در سالن پخش شد. در این فیلم ضرورت اخذ مدارک بین المللی برای ارتقای سطح علمی افراد حرفه بیان شد.

بعد از آن مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم به صورت رسمی آغاز شد و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران موجب قیام حضار شد.

بعد از اعلام برنامه توسط مجری، آقای رضا مستأجران، ریاست شورای مدیریت مرکز ضمن عرض خیرمقدم به حضار گرامی، برای حضورشان در گردهمایی تشکر نمودند. ایشان درباره ارتقای کیفیت شخصی و نقش آموزش در کمک به این ارتقا سخنرانی ارزنده‌ای ارائه کردند.

پخش گزارش تصویری کوتاهی از خلاصه فعالیتهای مرکز از ابتدا تا به امروز به حضار کمک کرد تا بیشتر با مرکز آموزش حسابداری پکت و تلاشهای مرکز برای پیشرفت دوره بین المللی ACCA آشنا شوند.

سپس جناب آقای دکتر علی هدایتی مدرس دوره ACCA توضیحاتی درباره انجمن حسابداران خبره انگلستان و کاربردها و کارکردهای این دوره برای دانشجویان ایرانی ارائه دادند.

ایشان مزیت های این دوره را بدین شرح برشمردند و درباره هریک به تفصیل توضیح دادند:

دکتر هدایتی در پایان صحبت‌هایشان ACCA را مطمئن‌ترین، مؤثرترین و کاراترین راه برای رسیدن به موفقیت در حرفه ی حسابداری در جامعه امروز ما دانستند.

در ادامه خانم کیمیا کاشانی، سرپرست آموزش دوره های بین المللی، نتایج آزمون سپتامبر 2018 را اعلام کردند. و ضمن عرض تبریک صمیمانه برای موفقیت دانشجویان در آزمون، اعلام کردند که افزایش آمار قبول شدگان دانشجویان مرکز در هر دوره باعث افتخار ماست.

در مرحله بعد پیام صوتی و تصویری خانم Lindsay degouve سرپرست ACCA خاورمیانه پخش شد. در این فیلم، خانم لینزی هفت مهارت لازم برای دانشجویان برای کسب موفقیت در حرفه حسابداری را توضیح دادند. در ادامه تغییرات ایجاد شده در آزمونهای ACCA و درسهای این دوره را اعلام کردند.

برنامه بعدی، مراسم تقدیر از سه عزیزی بود که در آزمون سپتامبر 2018، با گذراندن آخرین آزمون ACCA موفق شدند عضویت در انجمن حسابداران خبره انگلستان را کسب کنند. آقایان باتقوا و فامیلی به نمایندگی از اعضای شورایعالی انجمن حسابداران خبره ایران، آقای رضا مستأجران، ریاست شورای مدیریت مرکز و آقای دکتر نوروزبیگی، مدیریت اجرایی مرکز لوح تقدیر و هدیه عزیزان را اعطا کردند.

آقای احسان سلطانیه درباره مسیری که برای گذراندن این دوره طی کردند برای حضار توضیح دادند، مسیری سخت با پایانی روشن.

در این قسمت پذیرایی انجام شد و میهمانان مجدد در سالن حاضر شدند.

در نهایت آقای دکتر موسی بزرگ اصل کارگاه آموزشی IFRS 9 را برگزار کردند. به کارگیری  IFRS 9 با عنوان ابزارهای مالی از ابتدای سال 2018 در دنیا الزامی شد و مرکز آموزش حسابداران خبره تنها آموزشگاه حسابداری است که تاکنون دوره های یادگیری این استاندارد با اهمیت حسابداری را برگزار کرده است.

با استقبال بسیار زیاد حضار، همایش در ساعت 18 روز پنجشنبه، 26 مهرماه به پایان رسید.

 

 

تهیه و تدوین:

روابط عمومی مرکز آموزش حسابداران خبره



برچسب‌ها

فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.