تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

«دورهمی در ویــلا»

از جمله موضوعاتی که ما در PACT همیشه با آن روبرو هستیم، مواجهه با سوالات غیر درسی دانش‌پذیران است؛ سوالاتی درباره این که چطور می‌توانند حسابدار، حسابرس یا مدیر مالی بهتری باشند؟ یا کدام شاخه تخصصی حرفه بزرگ و متنوع حسابداری را برای زندگی حرفه‌ای خود انتخاب کنند؟ یا چطور می‌توانند در فعالیت‌های انجمن‌های حرفه‌ای حسابداران ایران، از جمله، انجمن حسابداران خبره ایران، مشارکت بیشتری داشته باشند؟ یا چطور می‌توانند برای نشریات حسابداری، از جمله مجله حسابدار، مقاله بنویسند؟ و حتی پرسش‌هایی که درباره زندگی شخصی و کاری حسابداران حرفه‌ای، استادان دانشگاه و مرکز آموزش، و مسئولان حرفه از ما می‌پرسند.

آبان‌ماه امسال بود که برای پاسخگویی به این پرسش‌ها، ایده‌ی برگزاری یک دورهمی ذهن ما را به خود مشغول کرد. فکر کردیم چقدر خوب می‌شود شرایطی را فراهم کنیم تا دانش‌پذیران با این افراد در یک فضای دوستانه و صمیمانه قرار بگیرند تا بتوانند تمام سوالات خود را از آنها بپرسند.

بعد از آن روز، این ایده را با چند تن از این افراد در میان گذاشتیم. نکته جالب این بود که آنها هم طی سال‌های تدریس و فعالیت حرفه‌ای خود متوجه علاقه دانش‌پذیران به طرح این پرسش‌های غیردرسی شده بودند. به هر حال، نقاط قوت و ضعف این ایده را بررسی کردیم و نهایتا برای عملی کردن آن مصمم شدیم. این طور بود که با برنامه‌ریزی و تلاش همکاران در مرکز آموزش، مقدمات برگزاری اولین دورهمی فراهم شد؛ و نامش را هم گذاشتیم «دورهمی در ویلا»

روز پنجشنبه همین هفته، نهم اسفند ماه 1397، ساعت 13 الی 14، اولین دورهمی در ویــلا با حضور آقای دکتر محسن قاسمی، دبیرکل انجمن حسابداران خبره ایران و سردبیر مجله حسابدار برگزار خواهد شد. شما می‌توانید با حضور در این دورهمی دوستانه هر گونه سوالی که علاقه دارید درباره حرفه، انجمن، مجله حسابدار و حتی خود ایشان بدانید را از خودشان بپرسید.

از طریق این لینک می‌توانید صندلی خود را برای شرکت در این دورهمی رزرو کنید.

منتظر حضور گرمتان هستیم و با توجه به اینکه دلمان می‌خواهد برنامه‌ای با نظم و ترتیب را برگزار کنیم، از ورود افرادی که از قبل حضورشان را اعلام نکرده‌اند و همچنین از ورود متأخرین بعد از شروع برنامه معذوریم.

اگر می‌خواهید شخصی را هم به برنامه‌های آینده «دورهمی در ویلا» دعوت کنیم، می‌توانید پیشنهاد خود را زیر همین صفحه در فرم ارسال نظرات بنویسید.



برچسب‌ها

فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.