پاسخ
متن پیام
سلام ودرود .من وام به صورت کارت اعتباری گرفتم و این کارت فقط از طریق دستگاه کارتخوان قابل استفاده است. اگر در موسسات مالی اعتباری مثل ملل که کارتخوان بانک ملی داره حساب باز کنم و پول رو از کارت اعتباری با دستگاه کارتخوان بانک ملی واقع در موسیه ملل به حساب ملل خودم منتقل کنم بازهم مالیات درامدی داره؟ ممنونم که راهنمایی میکنید