پاسخ
متن پیام
چطور میشه ما نمایشگاه کامیون داریم کلا ۳تا وسیله داریم هر کدوم ۳/۵۰۰پولشه خرید فروش میکنیم تو یک سال ما ۲میلیارد درامد نداشتیم ۳/۵۰۰میلیارد برامون مالیات اومده مگه میشه داد پول ماشین خودمون تو کارت خوان کشیده شده هر معامله ی پنجاه تومن صد تومن سود گرفتیم برای پول خودمون هم هر سری مالیات بدیم مگه میشه چنین چیزی بیان ما نمایشگاه را دو سال به دولت اجاره بدیم به ما ۳/۵۰۰بدن ببینیم میتونن بدن