پاسخ
متن پیام
سلام ، من سالهاست بصورت تجربی حسابداری میکنم ، با مدرک دیپلم ، ولی به همین دلیل مدرک ، با درآمد پایین کار کردم ، الان هم پول دوره را ندارم ولی بصورت اقساطی امکان پرداخت دارم اگر امکانش باشه به من برای تکمیل خودم و کارکردنم کمک کنید ، ممنون میشم