این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟
چرا باید طراحی داشبورد در دوره اکسل پیشرفته را یاد گرفت؟ داشبورد ابزاری مدیریتی است که از طریق رصد کردن و نمایش دادن وضعیت شاخصهای کلیدی مرتبط با عملکرد واحد سازمانی، یک نگاه کلی از وضعیت کسب و کار ارایه میدهد. مهمترین مزیت داشبورد این است که دیتاهای بسیار زیاد و ارتباطات پیچیده سازمانی را بصورت نمودارهای ساده و قابل فهم ارایه میکند؛ طوری که مدیران با یک نگاه کلی میتوانند بفهمند وضعیت کنونی کسب و کارشان چطور است و تصمیمگیریهای سریع و بهینه انجام دهند.
| مدت | 30 ساعت |
| پیشنیاز | آشنایی با اکسل در حد متوسط |
| مدرک | از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت صادر میشود. مدرک این دوره را میتوانید به صورت الکترونیکی از قسمت «پروفایل دانشپذیر» دریافت نمایید و در صورت نیاز به دریافت فیزیکی مدرک، در پروفایل خود ثبت درخواست نمایید. |
| نحوه پرداخت |
پرداخت به صورت نقدی |
سرفصل دروس
1. دوره اکسل پیشرفته با رویکرد طراحی داشبورد / 30 ساعت
ادامه مطلب
چرا این دوره را در مرکز آموزش حسابداران خبره انتخاب کنیم؟
- مدارک معتبری که از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت صادر میشود.
- اساتید مرکز آموزش حسابداران خبره از شاخصترین اساتید ایران هستند.
- مرکز آموزش حسابداران خبره بزرگترین مرکز آموزش حرفهای حسابداری و مالی در ایران است.
بحث و تبادل نظر
سروه شجاعی
1405/03/12
07:59
سلامبعد از پایان دوره، آیا میتوانم یک داشبورد مالی یا مدیریتی واقعی را از صفر طراحی کنم یا دوره بیشتر روی معرفی ابزارها تمرکز دارد؟
پاسخ دهید...
کارشناس فروش
1405/03/12
22:25
سلام دوست عزیز،
محتوای این دوره، با رویکرد طراحی داشبورد تدوین شده است.
لطفا از طریق بخش جزئیات و ثبت نام، سرفصل دروس دوره را برسی نمایید.
محتوای این دوره، با رویکرد طراحی داشبورد تدوین شده است.
لطفا از طریق بخش جزئیات و ثبت نام، سرفصل دروس دوره را برسی نمایید.
فیضی
1405/01/31
11:59
سلام؛این دوره با دوره ی حسابداری عملی با نرم افزار تداخل داره…به جز جمعه ها ۲ تا ۶ روز و ساعت دیگه ای ارائه نمیشه؟
پاسخ دهید...
کارشناس فروش
1405/01/31
17:54
سلام دوست عزیز،
دوره های جدید بارگزاری می شود
دوره های جدید بارگزاری می شود
محمدرضا
1404/12/05
23:42
سلام ، دوره به صورت آنلاین هم برگزار میشود ؟
پاسخ دهید...
کارشناس فروش
1404/12/06
17:43
سلام دوست عزیز، دوره اکسل پیشرفته با رویکرد طراحی داشبورد صرفا به صورت حضوری برگزار می گردد.
الهام ایمانلو
1404/10/16
10:01
سلام تاریخ برگزاری؟
پاسخ دهید...
کارشناس فروش
1404/10/16
15:14
سلام دوست عزیز،
دوره اکسل پیشرفته با رویکرد طراحی داشبورد در حال برنامه ریزی جهت شروع دوره است.لطفا مجددا سایت مرکز را در روزهای آتی بررسی فرمایید.
دوره اکسل پیشرفته با رویکرد طراحی داشبورد در حال برنامه ریزی جهت شروع دوره است.لطفا مجددا سایت مرکز را در روزهای آتی بررسی فرمایید.
ناشناس
1404/09/12
18:45
باید لپ تاپ همراهمون داشته باشیم ؟
پاسخ دهید...
کارشناس فروش
1404/09/16
15:44
سلام دوست عزیز، لپ تاپ لازم نیست
کیمیا نیک بخش
1404/08/07
08:29
فرمول نویسی هم آموزش داده میشه؟
پاسخ دهید...
کارشناس فروش
1404/08/07
12:46
سلام دوست عزیز،
محتوای دوره اکسل پیشرفته با رویکرد طراحی داشبورد:
توابع پیشرفته در اکسل، نمودارها در اکسل، طراحی نمودارهای داینامیک (ترکیب مباحث نمودار و توابع)، فرم کنترلها (Form Control) و نحوه استفاده از آن در داشبوردها، آموزش ماکرو و برنامهنویسی مقدماتی با VBA، آشنایی با دیتامدلینگ یا نحوهی صحیح ذخیره کردن دیتاها (متریکها – شاخصها – رابطهها)، ارتباط با دیتابیسها و پاکسازی دیتاها (نرمال سازی) از طریق پاورکوئری (Power Query)، تحلیل دادهها از طریق پیوت تیبل (Pivot Table)، مدلسازی و انجام محاسبات از طریق پاور پیوت (Power Pivot).
جهت اطلاع فرمول نویسی بیشتر در دوره اکسل در حسابداری تدریس می شود.
محتوای دوره اکسل پیشرفته با رویکرد طراحی داشبورد:
توابع پیشرفته در اکسل، نمودارها در اکسل، طراحی نمودارهای داینامیک (ترکیب مباحث نمودار و توابع)، فرم کنترلها (Form Control) و نحوه استفاده از آن در داشبوردها، آموزش ماکرو و برنامهنویسی مقدماتی با VBA، آشنایی با دیتامدلینگ یا نحوهی صحیح ذخیره کردن دیتاها (متریکها – شاخصها – رابطهها)، ارتباط با دیتابیسها و پاکسازی دیتاها (نرمال سازی) از طریق پاورکوئری (Power Query)، تحلیل دادهها از طریق پیوت تیبل (Pivot Table)، مدلسازی و انجام محاسبات از طریق پاور پیوت (Power Pivot).
جهت اطلاع فرمول نویسی بیشتر در دوره اکسل در حسابداری تدریس می شود.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف


جهت کلیه دوره های این مرکز گواهینامه صادر می گردد.
گواهینامه دوره با تایید انجمن حسابداران خبره و دانشگاه صنعت نفت صادر می شود.