تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای کسانی مناسب است که قصد دارند تا در معتبرترین آزمون حسابداری کشور که همان آزمون حسابدار رسمی است، شرکت کنند. مرکز آموزش حسابداران خبره در راستای تقویت دانش داوطلبان جهت شرکت در این آزمون، این دوره را با توجه به سرفصل­‌های آزمون در 5 درس برگزار می­‌کند. همچنین مرکز با برگزاری یک آزمون آزمایشی در تاریخی نزدیک به تاریخ آزمون به داوطلبان کمک می‌کند تا میزان آمادگی‌شان را جهت شرکت در آزمون حسابداری رسمی بسنجند.


مدت 269 ساعت
پیش‌نیاز داشتن مدرک کارشناسی حسابداری یا رشته های مرتبط و حداقل 3 سال سابقه کار حسابرسی
مدرک از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت صادر می‌شود. مدرک این دوره را می‌توانید به صورت الکترونیکی از «سامانه دریافت گواهینامه» دریافت نمایید و در صورت نیاز به دریافت فیزیکی مدرک در سامانه مذکور ثبت‌نام نمایید. (نمونه مدرک)
نحوه پرداخت نقد: در صورت پرداخت نقدی، مبلغ 10,000,000 ریال تخفیف خواهید داشت.

اقساط: مبلغ 65.000.000 ریال به صورت نقدی بابت پیش پرداخت و الباقی در 2 فقره چک در فواصل 1 ماهه (به صورت مساوی)

اطلاعات بیشتر برنامه روز و ساعت کلاس‌ها برای هر درس به انتخاب دانش‌پذیر و با هماهنگی با واحد آموزش می‌باشد.


دروس دوره حضوری آمادگی آزمون حسابدار رسمی (کل دوره)

زمان‌های برگزاری دوره حضوری آمادگی آزمون حسابدار رسمی (کل دوره) و ثبت‌نام آنلاین
  • 1 دوره‌ی آموزشی مورد نظرتان را از فهرست انتخاب کنید.
  • 2 فرم اطلاعات شخصی‌تان‌ را کامل و صحیح تکمیل کنید.
  • 3 پس از مطالعه‌ی آیین‌نامه روی کلید «ثبت» کلیک کنید.
انتخاب ردیف کد برنامه روز برگزاری ساعت تاریخ شروع استاد قیمت ظرفیت
ثبت‌نام حقیقی
نوع ثبت‌نام
جنسیت
نام
نام خانوادگی
کد ملی
تلفن همراه
ایمیل
استان
شهر
ابتدا استان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
آدرس پستی
کد پستی
مبلغ کل
0 ریال
تخفیف خرید آنلاین
0 ریال
تخفیفات
0 ریال
تخفیف با کد
0 ریال
مبلغ قابل پرداخت
0 ریال
کد تخفیف

اگر کد تخفیف دارید آن را وارد کنید و سپس دکمه «اعمال کد تخفیف» را بزنید.

اعمال کد تخفیف

دانش پذیر گرامی، لطفا در انتخاب گزینه «نحوه ثبت‌نام» و ثبت کلیه‌ی اطلاعات خود دقت نمایید، این فاکتور پس از صدور تحت هیچ شرایطی امکان ویرایش ندارد.

سرفصل دروس
1. مروری بر حسابداری مالی و استانداردهای حسابداری / 85 ساعت


2. مروری جامع بر حسابداری صنعتی / 48 ساعت


3. مروری بر حسابرسی و استانداردهای حسابرسی و گزارش نویسی / 48 ساعت


4. قوانین و مقررات مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده / 48 ساعت


5. قانون تجارت، دیوان محاسبات و سایر قوانین / 40 ساعت


ادامه مطلب

محتوای دوره

برای آن‌که بخواهید به عنوان یک حسابدار، وظایف سنگین‌تری را برعهده بگیرید، باید تخصص و توانایی‌های خود را به دیگران نشان دهید. حسابداران خورد و تازه‌کار قطعاً به دنبال پیشرفت شغلی و توسعه درآمدی خود هستند. برای این کار شما باید دوره‌های متفاوتی را بگذرانید تا مهارت‌های تازه ای پیدا کنید. آزمون حسابدار رسمی از جمله گام‌های بزرگ در در سابقه شغلی هر حسابدار است. تمامی حسابدارانی که عضو جامعه حسابدار رسمی هستند، آزمون حسابداران رسمی را پشت سر گذاشته‌اند. آزمون حسابداری شما را وارد مرحله‌ای تازه از عناوین شغلی می‌کند که برایتان مزیت‌ها و آورده‌های زیادی دارد. دوره آزمون حسابدار رسمی برای آمادگی بیشتر شما با سرفصل‌ها و شرایط آزمون است.

 

بیشتربخوانید: مزیت‌های شغلی حسابدار رسمی که از آن بی‌خبرید

 

حسابدار رسمی کیست؟

اینکه حسابدار رسمی کیست و به چه کسی حسابدار رسمی می‌گویند، نیاز به توضیحات زیادی دارد. حسابدار رسمی شاید در نگاه اول تفاوت چندانی با حسابدار معمولی نداشته باشد. اما حسابدار رسمی شدن نشان از مهارت‌ها و توانایی‌های بیشتر شما دارد. در نظر داشته باشید که هر کسی نمی‌تواند در لیست حسابداران رسمی قرار بگیرد. در این لیست تنها نام کسانی وجود دارد که آزمون حسابدار رسمی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. حسابدار رسمی سطح دانش و تجربیات بیشتری دارد. به همین دلیل می‌تواند از عهده کارهای سخت‌تر و انجام امور تخصصی حسابداری بربیاید. حسابدار رسمی باید وظایف اصلی خود را در راستای کاهش هزینه‌ها و مالیات و افزایش درآمد و سود انجام دهد. کارمند حسابداری معمولی، ثبت و دسته‌بندی اسناد مالی را بر عهده دارد اما حسابداران رسمی، عمدتاً وظیفه نظارتی و کنترلی دارند. در حسابداری رسمی کسی از شما انتظار کار به عنوان زیردست را ندارد؛ به جای آن وظایف مدیریتی به شما پیشنهاد می‌شود. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، آزمون حسابدار رسمی را می‌توان قله موفقیت هر حسابدار نامید. ثبت‌نام در مرکز آموزش حسابداران رسمی می‌تواند شما را برای شرکت در آزمون بیش از پیش آماده کند. علاوه بر آن در صورتی که در هر یک از مباحث اصلی و فرعی حسابداری دچار ضعف و اطلاعات کم هستید، فرصت یادگیری و تقویت مهارت‌ها برای شما وجود دارد.

 

آزمون حسابدار رسمی

آزمون حسابدار رسمی زیر نظر جامعه حسابداران رسمی ایران برگزار می‌شود. با قبولی در آزمون حسابدار رسمی می‌توانید عضوی از جامعه حسابدار رسمی شوید و نام شما در لیست حسابداران رسمی قرار می‌گیرد. آزمون حسابداران رسمی یکبار در سال برگزار می‌شود و در صورتی که نتوانید امتیاز مورد نظر را برای قبولی به دست آورید، زمان زیادی را برای شرکت دوباره در آزمون از دست خواهید داد. این واقعیت، نقش گذراندن دوره آزمون حسابدار رسمی باکیفیت، عملی و جامع را بیشتر مشخص می‌کند. با پیدا کردن مرکز آموزش حسابداران رسمی می‌توانید شانس خود را برای قبولی در آزمون بیشتر کنید. قبولی در آزمون حسابدار رسمی، تضمینی برای پیدا کردن شغل با درآمد بالا و مزیت‌های بیشتر نیست اما نسبت به حسابداران معمولی شانس بیشتری خواهید داشت. حسابدار رسمی شدن، یعنی توانایی‌ها و مهارت‌های شما برای قبول مسئولیت‌های بیشتر و سنگین‌تر مورد آزمایش قرار گرفته است. بنابراین می‌توانید انتظار درآمد بیشتر و موقعیت‌های شغلی بهتر را داشته باشید.

 

دوره آزمون حسابدار رسمی

دوره آزمون حسابدار رسمی می‌تواند شما را برای شرکت در این رقابت سخت آماده کند. شما برای آزمون باید به 5 سرفصل اصلی و زیر مجموعه‌های آن‌ها تسلط کامل داشته باشید. برای شرکت و ثبت نام در دوره آزمون حسابدار رسمی پکت باید مدرک کارشناسی حسابداری یا رشته‌های مرتبط و حداقل 3 سال سابقه کار حسابرسی را داشته باشید. داشتن مدرک کارشناسی ارشد حسابداری و رشته‌های مرتبط می‌تواند برای شما مزیت محسوب شود. با این وجود، داشتن مدرک آکادمیک و سابقه کاری باز هم نمی‌تواند تضمین کننده قبولی شما در آزمون حسابدار رسمی شدن باشد. شما باید به خوبی بهترین حسابداران از پس تخصصی‌ترین مشکلات حسابداری بر بیایید و از تجربیات خود برای حل تعارضات و مغایرت‌ها استفاده کنید. دروس زیر در مرکز آموزش حسابداران رسمی پکت برای آمادگی بیشتر دانشجویان یاد داده می‌شود:

  • مروری بر حسابداری مالی و استانداردهای حسابداری / 80 ساعت
  • مروری جامع بر حسابداری صنعتی / 48 ساعت
  • مروری بر حسابرسی و استانداردهای حسابرسی و گزارش نویسی / 48 ساعت
  • قوانین و مقررات مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده / 48 ساعت
  • قانون تجارت، دیوان محاسبات و سایر قوانین / 40 ساعت

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مباحث و منابع آزمون حسابدار رسمی، مطلب «مباحث آزمون حسابدار رسمی که داوطلبان 1400 باید در نظر داشته باشند» را بخوانید. 

 

مرکز آموزش حسابداران رسمی

با شرکت در دوره ۲۶۴ ساعت مرکز آموزش حسابداران رسمی پکت، بیشترین شانس و اقبال را برای قبولی در آزمون خواهید داشت. مرکز آموزش حسابداران خبره با در اختیار داشتن بهترین و مجرب‌ترین اساتید، شما را برای شرکت در آزمون آماده می‌کند. دوره حضوری آمادگی آزمون حسابدار رسمی، دو بار در سال (اردیبهشت ماه و مرداد ماه) برای مدت 3.5 ماه برگزار می‌شود. در طول این دوره می‌توانید زیر نظر بهترین و با تجربه‌ترین اساتید آموزش ببینید. شما باید به مهارت‎‌های حسابداری، حسابرسی، قانون مالیات‌‎ها و قوانین تجاری، مالی، محاسباتی و سایر قوانین مرتبط تسلط کامل داشته باشید. با در نظر گرفتن تستی و تشریحی بودن سوالات، بدون داشتن دانش نظری و مهارت فنی امکان قبولی وجود ندارد. شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های حضوری و غیرحضوری پکت، قدم‌های خود را برای حسابدار رسمی شدن بردارید. مدت زمان دوره آزمون حسابداران رسمی طوری تنظیم شده است که برای شرکت در آزمون حسابدار رسمی آمادگی حداکثری داشته باشید.

مدرک الکترونیکی شرکت در دوره آمادگی آزمون حسابدار رسمی هم از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت به دانشجویان داده می‌شود. امکان دریافت مدرک فیزیکی هم برای شما وجود دارد. شما می‌توانید ثبت‌نام در دوره آمادگی پیش از آزمون حسابدار رسمی را به دو شکل قطعی و رزرو انجام دهید. در ثبت‌نام موقت و رزرو، هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. علاوه بر آن امکان پرداخت قسطی و مرحله‌ای هزینه دوره نیز وجود دارد. با در نظر گرفتن کلاس‌های متفاوت و گروه مختلف دوره حسابداری رسمی، شرکت در این دوره برای شاغلان و کارمندان نیز ممکن خواهد بود.



برای دیدن پاسخ سوالات متداول، لطفا روی هر سوال کلیک کنید‎
شرایط آزمون حسابدار رسمی چیست؟

آزمون شامل مهارت‎های حسابداری، حسابرسی، قانون مالیات­‎ها و قوانین تجاری، مالی، محاسباتی و سایر قوانین مرتبط است.

آزمون به شکل تستی و تشریحی خواهد بود.

حد نصاب قبولی برای سوالات تستی و تشریحی کسب 60 درصد نمره برای هر درس می­‎باشد.

کلاس­‎های مرکز در چند نوبت برگزار می‎شود؟

دو بار در سال در اردیبهشت ماه و مرداد ماه و هر نوبت حدودا در مدت سه ماه و نیم برگزار می‎شود.

مزایای حسابدار رسمی شدن چیست؟

فعالیت­‎های حسابدار رسمی مورد تائید جامعه حسابداران رسمی است.

آیا در پایان هر درس امتحان برگزار خواهد شد؟

با توجه به نوع دوره و صلاح‌دید استاد اطلاع‌رسانی می‌شود.

چگونه می‌توانم اطلاعات بیشتری دریافت کنم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در واحد مشاوره و ثبت‌نام مشورت کنید.

02142294   -   داخلی 1

برای ثبت‌نام چه کار باید بکنم؟

در صورت ثبت‌نام نقدی، در همین صفحه با انتخاب زمان برگزاری مورد نظر و تکمیل اطلاعات، به درگاه پرداخت متصل می‌شوید و پس از پرداخت، ثبت نام شما نهایی خواهد بود.
ثبت‌نام اقساطی به صورت حضوری در محل مرکز آموزش حسابداران خبره با ارائه چک طبق فواصل مشخص شده در آیین‌نامه انجام خواهد شد.

محل برگزاری دوره‌های آموزشی کجاست؟

دوره‌های آموزشی حضوری:

در ساختمان اصلی مرکز آموزش حسابداران خبره به نشانی: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23 برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی آنلاین و غیرحضوری (آفلاین):

از طریق نرم‌افزار "ADOBE CONNECT" برگزار شده و نیاز به حضور در مرکز آموزش ندارید.


Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.