تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر
با مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران

مدرک حرفه‌ای دوره‌های آموزشی ویژه‌ی کارکنان دولت

دریافت مدرک دوره های آموزشی کارکنان دولت برای استخدام و شروع کار در مراکز و ادارات دولتی، مزیت ویژه‌ای محسوب می‌شود. افرادی که هر یک از عناوین دوره آموزشی کارکنان دولت را با موفقیت پشت سر گذاشته و مدرک آن را دریافت کرده باشند، می‌توانند مدرک و گواهینامه خود را به واحدهای منابع انسانی و گزینش مراکز، ادارات، وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی، ارائه دهند. از حالا می‌توانید از مدارک هر یک از دوره‌های آموزشگاه حسابداری پکت را به عنوان دوره آموزش کارمندان دولت استفاده کنید.

 

دوره های آموزشی کارکنان دولت

دوره های آموزشی کارکنان دولت یک بخش مهم در هر سازمان دولتی است. این دوره‌ها به کارکنان کمک می‌کند تا مهارت‌ها و دانش خود را به‌روزرسانی کنند و با آخرین روش‌ها و فنون کاری در موسسات و ادارات آشنا شوند. آموزش کارمندان دولت، گاهی از سمت واحدهای دولتی برای کارمندان خود انجام می‌شود. اما در برخی دیگر از موارد، شما می‌توانید از مدارک آموزش کارمندان دولت، برای بالاتر بردن شانس و امتیازات خود در آزمون‌های استخدامی دولتی و فرآیند گزینش استفاده کنید. 

مخاطبین دوره های آموزشی کارکنان دولت، افراد زیر هستند:

شرکت در انواع دوره آموزشی کارکنان دولت، می‌تواند مهارت و توانایی‌های شما را در بخش‌های مختلفی تقویت کند.

آموزشگاه حسابداری پکت، گواهینامه صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی کارکنان دولت در گستره استانی را بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری دریافت کرده و شما می‌توانید برای تمام مشاغل گروه امور اداری، مالی و بازرگانی، از مدارک دوره‌های آموزشی پکت، استفاده کنید. 

 

مجوز صلاحیت برگزاری دوره های آموزشی کارکنان دولت

مجوز صلاحیت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه‌ی کارکنان دولت با مجوز رسمی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران

 

انواع دوره های آموزشی کارکنان دولت

دوره آموزشی کارکنان دولت ممکن است در زمینه‌های مختلفی مانند مدیریت منابع انسانی، مدیریت پروژه، مهارت‌های ارتباطی، راهبری، تکنولوژی اطلاعات، اخلاق حرفه‌ای و… ارائه شود.

دوره‌های مدیریت منابع انسانی

در این دوره ها، کارکنان آموخته‌های اساسی در مورد استخدام، برنامه ریزی کارکنان، ارزیابی عملکرد، توسعه حرفه‌ای و سایر جنبه‌های مدیریت منابع انسانی را یاد می‌گیرند.

دوره‌های مدیریت اجرایی پروژه

این دوره‌ها (مثل دوره MBA و دوره DBA) مهارت‌های لازم برای برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر پروژه‌های مختلف را آموزش می‌دهند.

دوره‌های مهارت‌های ارتباطی

این دوره‌ها کارکنان را برای ارتباطات موثر و کارآمد آماده می‌کنند. این می‌تواند شامل گوش دادن فعال، بیان کردن نظرات به طور واضح و مناسب، و حل و فصل مسائل و اختلافات با همکاران باشد.

دوره‌های راهبری

این دوره‌ها مهارت‌های لازم برای رهبری تیم ها، انگیزش کارکنان، تصمیم گیری و حل مسئله را آموزش می‌دهند.

دوره‌های تکنولوژی اطلاعات

با توجه به اهمیت فزاینده ی تکنولوژی در جهان امروز، دوره‌های آموزش کارکنان دولت در این زمینه برای کسانی که به دنبال استخدام در واحدهای فناوری اطلاعات و it هستند، مناسب خواهد بود.

دوره‌های ویژه حسابداری و مالی

دوره‌های زیادی به عنوان دوره بلندمدت و کوتاه‌مدت (حضوری و آنلاین) در حوزه آموزش‌های مالی و حسابداری توسط پکت برگزار می‌شود که تمامی آن‌ها را می‌توانید به عنوان بخشی از نیاز خود برای بالا بردن سطح دانش مالی، بگذرانید. افرادی که مشتاق به استخدام در مشاغلی مانند حسابدار و حسابرس دولتی، بازرسان مالی و... هستند، می‌توانند دوره‌های حسابداری و حسابرسی پکت را بگذرانند. برخی از این دوره‌ها را می‌توانید در فهرست زیر ببینید:

برای دیدن لیست کامل دوره‌های ویژه حسابداری و مالی جاری و در حال برگزاری، به صفحه اول سایت مراجعه کنید. 

نمونه مدرک دوره های آموزشی ویژه کارکنان دولت با مجوز رسمی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

نمونه مدرک دوره‌های آموزشی ویژه‌ی کارکنان دولت با مجوز رسمی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران

 

چرا دوره‌های آموزش سازمانی کارکنان دولت ضروری است؟

مدارک دوره های آموزشی کارکنان دولت، جزیی از مدارک مورد نیاز استخدام موسسات و مراکز دولتی است. یعنی کسانی که می‌خواهند فرصت استخدام در وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی را از دست ندهند، می‌توانند از مدارک دوره‌های آموزشی پکت، برای بالا بردن شانس خود، استفاده کنند.

به طور کلی، دوره آموزشی کارکنان دولت، به دلایل زیر می‌تواند برای شما مناسب باشد:

بروزرسانی دانش و مهارت‌ها

تکنولوژی و متدولوژی‌ها در سراسر دنیا به سرعت تغییر می‌کنند. دوره‌های آموزش کارکنان دولت کمک می‌کند که کارکنان با آخرین تحولات در حوزه کار خود آشنا شوند و دانش و مهارت‌های خود را بروز کنند. مثلا در دوره آموزش حسابداری، می‌تواند جامع‌ترین و کامل‌ترین مباحث حسابداری را بررسی کنید و یاد بگیرید.

افزایش بهره وری

آموزش‌های مناسب می‌تواند کارکنان را کارآمدتر کند، زمان و منابع را کاهش دهد و بهبود عملکرد کلی سازمان بدهد.

رشد حرفه‌ای

دوره‌های آموزش کارکنان دولتی می‌تواند به کارکنان کمک کند تا به رشد حرفه‌ای خود ادامه دهند و برای فرصت‌های جدید (مانند دوره مشاور مالیاتی و دوره مشاور بیمه) آماده شوند.

افزایش رضایت شغلی

کارکنانی که می‌دانند سازمان به توسعه مهارت‌های آن‌ها اهمیت می‌دهد، احتمالاً رضایت شغلی بیشتری خواهند داشت.

حفظ و جذب نیروی کار

سازمان‌هایی که برنامه‌های آموزشی فعال دارند، احتمالاً بهتر می‌توانند نیروی کار موجود خود را حفظ کنند و کارکنان جدید را جذب کنند. 

به طور کل، دوره‌های آموزشی برای کارکنان دولت به آن‌ها کمک می‌کند تا با تغییرات جدید کنار بیایند، عملکرد خود را بهبود ببخشند و در کار خود پیشرفت کنند.

دوره های آموزشی کارکنان دولت در موسسات مالی

دوره های آموزشی کارکنان دولت در موسسات مالی

اهداف دوره های آموزشی کارکنان دولت

دوره های آموزشی کارکنان دولت می‌تواند اهداف متعددی داشته باشد. 

برخی از اهداف معمول شامل موارد زیر است:

این اهداف ممکن است بسته به نیازهای خاص سازمان و کارکنان تغییر کند.

 

تأثیر دوره‌های آموزشی بر کارایی کارکنان دولت

دوره‌های آموزش کارکنان دولت می‌تواند تأثیر چشمگیری بر کارایی و عملکرد کارکنان دولت داشته باشد. این تأثیرات می‌تواند در جنبه‌های مختلفی از کارکنان نمایان شود:

 

چگونگی انتخاب دوره‌های آموزش سازمانی مناسب

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر برای انتخاب و ثبت نام در دوره‌های آموزشگاه حسابداری پکت دارید، می‌توانید با شماره تلفن 02142294 تماس بگیرید. مشاوران و پشتیبانان پکت، آماده پاسخگویی به سوالات و رفع ابهامات شما در زمینه دوره های آموزشی کارکنان دولت هستند. شرکت در دوره آموزشی کارکنان دولت می‌تواند باعث افزایش توانایی فردی و حتی اقبال شما در گرفتن و تصدی مشاغل دولتی شود. حتی اگر کارمند هستید، دوره‌های آموزش کارکنان دولت می‌تواند باعث رشد شغلی و ارتقای جایگاه شما در کارتان شود. بنابراین، فرصت آموزش و افزایش توانایی‌ها و مهارت‌های فردی را از دست ندهید.



فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.