تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به قوانین بالا دستی در کشور ایران به‌خصوص قانون اساسی و به طور مشخص اصل 44 واحدهای اقتصادی از نظر مالکیت به سه گروه دولتی یا عمومی، خصوصی و تعاونی طبقه‌بندی شده است و به طبع آن نظام مالی کشور نیز با تطبیق خود نسبت به تدوین استانداردهای حسابداری بخش خصوصی و بخش عمومی اقدام نموده است، با توجه به اینکه هدف از فعالیت‌های موسسات دولتی کسب سود ومنافع مالی نمی‌باشد بنابراین دارایی‌ها و سایر منابع در اختیار این نوع موسسات به‌صورت عمومی و عام‌المنفعه نگهداری شده و کنترل دقیق و موثری بر داریی‌ها و اموال و سایر منابع در اختیار این نوع موسسات وجود نداشته و با خطر بیشتری درارتباط با سوء استفاده و تخلفات مالی روبه‌رو هستند. حسابرسی دولتی با اعمال کنترل‌های داخلی مناسب و نیز کشف راه‌کارهای مختلف جهت جلوگیری از وقوع انواع تخلفات مالی سعی در کاهش این نوع انحرافات داشته است. حسابرسی دولتی با اولویت رعایت قوانین و مقررات و استفاده از تجربیات صاحب نظران و خبرگان این حرفه می‌کوشد با اجرایی نمودن راهکارها وانواع روش‌های حاصل از سال‌ها تجربه و تلاش شاغلین در حرفه حسابداری و حسابرسی روش‌های پیشگیری از جرائم و تخلفات مالی را تدوین نماید. این دوره با هدف آشنایی  با کنترل‌های داخلی مناسب در موسسات دولتی جهت جلوگیری از تخلف و سوء استفاده از منابع در اختیار این موسسات تدوین گردیده است. مدیران  مالی, ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی و همچنین کارشناسان مرتبط با حوزه حسابداری وحسابرسی در سازمان‌های دولتی و شرکت‌های دولتی مخاطبین این دوره آموزشی می‌باشند. افراد فوق پس از گذراندن دوره فوق ضمن آشنایی با ریسک و خطرات مرتبط با مشاغل خود در موسسات دولتی می‌توانند با اعمال کنترل‌های داخلی مناسب شرایط موجود را بهبود بخشند.


مدت 8 ساعت
پیش‌نیاز حداقل سه سال سابقه کار در بخش دولتی ترجیحا حسابداری و مالی و داشتن مدرک کارشناسی در رشته‌های مرتبط
مدرک از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت صادر می‌شود. مدرک این دوره را می‌توانید به صورت الکترونیکی از قسمت «پروفایل دانش‌پذیر» دریافت نمایید و در صورت نیاز به دریافت فیزیکی مدرک، در پروفایل خود ثبت‌ درخواست نمایید.
نحوه پرداخت

پرداخت به صورت نقدی


سرفصل دروس
1. حسابرسی و کنترل‌های داخلی در بخش عمومی / 8 ساعت
آشنایی با بخش عمومی، ساختار نظارتی حاکم برنظام مالی بخش عمومی کشور، تعاریف وکلیات حسابرسی دولتی، حسابرسی دولت و بودجه‌ریزی، انواع حسابرسی، اهداف حسابرسی دولتی، کنترل‌های داخلی با رویکرد حسابرسی بخش عمومی
ادامه مطلب



برای دیدن پاسخ سوالات متداول، لطفا روی هر سوال کلیک کنید‎
آیا در پایان هر درس امتحان برگزار خواهد شد؟

با توجه به نوع دوره و صلاح‌دید استاد اطلاع‌رسانی می‌شود.

چگونه می‌توانم اطلاعات بیشتری دریافت کنم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در واحد مشاوره و ثبت‌نام مشورت کنید.

02142294   -   داخلی 1

برای ثبت‌نام چه کار باید بکنم؟

در صورت ثبت‌نام نقدی، در همین صفحه با انتخاب زمان برگزاری مورد نظر و تکمیل اطلاعات، به درگاه پرداخت متصل می‌شوید و پس از پرداخت، ثبت نام شما نهایی خواهد بود.
ثبت‌نام اقساطی به صورت حضوری در محل مرکز آموزش حسابداران خبره با ارائه چک طبق فواصل مشخص شده در آیین‌نامه انجام خواهد شد.

محل برگزاری دوره‌های آموزشی کجاست؟

دوره‌های آموزشی حضوری:

در ساختمان اصلی مرکز آموزش حسابداران خبره به نشانی: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23 برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی آنلاین و غیرحضوری (آفلاین):

از طریق نرم‌افزار "ADOBE CONNECT" برگزار شده و نیاز به حضور در مرکز آموزش ندارید.


Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.