امروزه مهارتهای کسب و کاری (Business Skills) جزء جداییناپذیر توسعه رهبران و مدیران هستند. این مهارتها نه تنها به کار لایه ارشد هر سازمان میآید، بلکه مدیران و افرادی هم که میخواهند در کسب و کاری که فعال هستند، از نردبان ترقی بالا روند و در آینده سازمان نقش کلیدیتری ایفا نمایند، نیازمند توسعه آن میباشند. شاید یکی از پرکاربردترین این مهارتها، مهارتهای ارتباطی (Communication Skills) میباشد. مهارتهای ارتباطی براساس موقعیتهای مختلف کسب و کاری (Business Situations) متفاوت میباشد. فضای کسب و کار در سالهای اخیر بسیار پرتلاطم بوده است و این شرایط اقتصادی بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط را به ورطه بحران کشانده است. در این کارگاه به مهارتهای ارتباطی به وقت بحران (Crisis Communication) پرداخته میشود. شما ضمن آشنایی با بحران و مفاهیم پایه مدیریت آن، در قالب یک موردکاوی (Case Study) با تجربه واقعی یک شرکت بینالمللی معتبر در یکی از بزرگترین بحرانهای سیاره روبرو می شوید تا ابعاد گسترده چنین بحرانهایی را درک نمایید. در نهایت ضمن ریشهیابی این بحران و با انجام یک بازی مدیریتی، به شیوه درست مواجهه با یک بحران از بعد ارتباطی خواهیم پرداخت.
این کارگاه بسیار مفید است و مدیرانی که تاکنون در این کارگاه شرکت نمودهاند، تجربه متفاوت، مفید و ارزندهای را با خود به همراه بردهاند. امیدواریم که برای شما نیز چنین باشد.
مدت | 6 ساعت |
پیشنیاز | ندارد |
مدرک | از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت صادر میشود. مدرک این دوره را میتوانید به صورت الکترونیکی از قسمت «پروفایل دانشپذیر» دریافت نمایید و در صورت نیاز به دریافت فیزیکی مدرک، در پروفایل خود ثبت درخواست نمایید. |
نحوه پرداخت |
پرداخت به صورت نقدی |