تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

قانون پایانه های فروشگاهی، سامانه مودیان و قانون مالیات بر ارزش افزوده دو قانون مهم هستند و یکی از دلایل تصویب آن‌ها، شفافیت فعالیت‌های اقتصادی می‌باشد و آن دسته از اشخاص حقوقی و حقیقی و فعالان اقتصادی و کسب و کارها که مشمول اجرای این قوانین هستند بایستی آشنایی کامل با قوانین و مقررات مرتبط با این قوانین داشته باشند.


مدت 24 ساعت
پیش‌نیاز داشتن مدرک کارشناسی حسابداری یا رشته های مرتبط
مدرک از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت صادر می‌شود. مدرک این دوره را می‌توانید به صورت الکترونیکی از قسمت «پروفایل دانش‌پذیر» دریافت نمایید و در صورت نیاز به دریافت فیزیکی مدرک، در پروفایل خود ثبت‌ درخواست نمایید.
نحوه پرداخت

پرداخت به صورت نقدی


زمان‌های برگزاری دوره آنلاین قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و قانون مالیات بر ارزش افزوده و ثبت‌نام آنلاین
  • 1 دوره‌ی آموزشی مورد نظرتان را از فهرست انتخاب کنید.
  • 2 فرم اطلاعات شخصی‌تان‌ را کامل و صحیح تکمیل کنید.
  • 3 پس از مطالعه‌ی آیین‌نامه روی کلید «ثبت» کلیک کنید.
انتخاب ردیف کد برنامه روز برگزاری ساعت تاریخ شروع قیمت ظرفیت
ثبت‌نام حقیقی
نوع ثبت‌نام
جنسیت
نام
نام خانوادگی
کد ملی
تلفن همراه
ایمیل
استان
شهر
ابتدا استان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
آدرس پستی
کد پستی
مبلغ کل
0 ریال
تخفیف با کد
0 ریال
مبلغ قابل پرداخت
0 ریال
کد تخفیف

اگر کد تخفیف دارید آن را وارد کنید و سپس دکمه «اعمال کد تخفیف» را بزنید.

اعمال کد تخفیف

دانش پذیر گرامی، لطفا در انتخاب گزینه «نحوه ثبت‌نام» و ثبت کلیه‌ی اطلاعات خود دقت نمایید، این فاکتور پس از صدور تحت هیچ شرایطی امکان ویرایش ندارد.

سرفصل دروس
1. دوره قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و قانون مالیات بر ارزش افزوده / 24 ساعت
کلیات و تعاریف مرتبط با قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و قانون مالیات بر ارزش افزوده، تکالیف مودیان در این دو قانون، ارتباط این قوانین با قانون مالیات‌های مستقیم، نحوه اجرای این قوانین، بررسی تمامی قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های مهم مرتبط با هر یک از این قوانین، نحوه حسابرسی مالیاتی ادارات امور مالیاتی بعد از لازم الاجرا شدن این قوانین و سایر موارد خاص و مهم دیگر
ادامه مطلب

محتوای دوره

با در نظر گرفتن رشد فروشگاه‌های اتصال به شبکه پرداخت و سایت‌های دارای درگاه اینترنتی، آشنایی کامل با قوانین سازمان امور مالیاتی و نحوه ثبت نام و کار با سامانه مودیان اهمیت زیادی پیدا می‌کند. اگر نمی‌دانید ارزش افزوده چیست، حسابرسی مالیات چگونه است و چطور باید اظهارنامه مالیاتی پُر کرد، دوره آنلاین قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و قانون مالیات بر ارزش افزوده، به شما توصیه می‌شود.

پایانه فروشگاهی چیست؟

پایانه فروشگاهی امکانی برای نقل و انتقالات سریع بین خریدار و فروشنده را فراهم می‌کند. برای آن‌که بخواهید از خدمات جدید و قابلیت‌های روز برای فروش کالا و دریافت پول استفاده کنید، داشتن پایانه فروشگاهی سیار اهمیت دارد. استفاده از پایانه فروش pos، پول نقد را از معاملات حذف می‌کند. نه خریدار و فروشنده نیازی به حمل پول نقد برای خرید ندارند. با استفاده از پایانه، مبلغ مورد نظر مستقیم از حساب خریدار به حساب فروشنده منتقل می‌شود. دارندگان دستگاه‌های پرداخت الکترونیک هم باید اظهارنامه مالیاتی خود را متناسب با درآمدشان پُر کنند. بر اساس قوانین سازمان مالیات، پایانه فروشگاهی pos، رایانه، درگاه اینترنتی و هر وسیله با قابلیت اتصال به شبکه پرداخت مشمول قوانین مربوط به قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان می‌شود. تمامی خرده فروشان و واحدهای صنفی باید در سامانه مودیان مالیاتی ثبت نام کنند. البته کسانی که درگاه اینترنتی و pos ندارند هم باید برای ارائه صورتحساب مالیاتی، در سامانه پروفایل داشته باشند.

سامانه مودیان چیست؟

سامانه مودیان امور مالیاتی، برای راحت‌تر کردن پرداخت مالیات و شفاف کردن نظام مالیاتی به وجود آمده است. سامانه مودیان و پایانه فروشگاهی، می‌تواند به تمامی درگاه‌های خرده فروشان و واحدهای صنفی متصل شود و روند اخذ مالیات را ساده‌تر کند. با استفاده از سامانه مودیان مالیاتی کشور، هر واحد فروش یک حساب جداگانه در سامانه خواهد داشت. تمام صورتحساب‌های الکترونیکی در اکانت هر فعال اقتصادی گذاشته می‌شود. با در نظر گرفتن سامانه مودیان الکترونیکی، دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت صورتحساب‌های مالیاتی نیست و تمامی بدهی‌ها هم به شکل آنلاین قابل پرداخت است. سامانه مودیان فاقد اعتبار قانونی نیست و تمامی رویدادهای مالی بر اساس مستندات موجود در کارپوشه هر فعال اقتصادی محاسبه می‌شود.

قانون مالیات بر ارزش افزوده چیست؟

قانون 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، مالیات عام است که از فعالان اقتصادی دریافت می‌شود. قانون مالیات بر ارزش افزوده، تنها مختص به خریدار نیست و تولید کننده هم موظف به پرداخت آن است. قانون مالیات ارزش افزوده به 3 نوع تولیدی، مصرفی و درآمدی تقسیم می‌شود. نحوه محاسبه ارزش افزوده با در نظر گرفتن شروع زنجیره تولید تا فروش محصول است. قانون مالیات بر ارزش افزوده جدید، تغییرات زیادی نسبت به مفاد اولیه دهه ۶۰ و ۷۰ دارد. اما پیش نویس قانون بر اساس تعریف‌های پایه‌ای تهیه شده است. قانون مالیات ارزش افزوده در بیش از ۱۶۰ کشور جهان اجرا می‌شود. در سامانه مودیان ارزش افزوده هم مشخص می‌شود. هر چند بر اساس زمان‌بندی سازمان مالیات، تا سال ۱۴۰۳ امکان صدور الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی برای تمامی فعالان وجود ندارد. بنابراین بسیاری از خرده فروش‌ها که از درگاه‌های الکترونیکی استفاده نمی‌کنند، باید به شیوه خود اظهاری ارزش افزوده را پرداخت نمایند.

دوره قانون پایانه های فروشگاهی، سامانه مودیان و قانون مالیات بر ارزش افزوده پکت

دوره پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان، به تمامی فعالان اقتصادی و واحد‌های صنفی توصیه می‌شود. پکت تمامی مفاهیم اولیه مرتبط با پایانه های فروشگاهی pos، سامانه مودیان و قانون مالیات بر ارزش افزوده در دوره‌ای 24 ساعته به شما آموزش می‌دهد. با در نظر گرفتن انواع مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم و قوانین مرتبط با آن‌ها، نیاز است تا اطلاعات کافی را برای کار با سامانه مودیان داشته باشید. از طرف دیگر، تغییرات قانونی می‌تواند در صورتحساب مالیاتی شما تفاوت ایجاد کند. به عنوان یک فعال اقتصادی باید با قانون مالیات بر ارزش افزوده 1400، نحوه حسابرسی مالیاتی و نحوه کار با سامانه مودیان آشنایی داشته باشید. دوره آموزشی پکت می‌تواند برای آشنایی کامل با قوانین و مقررات مرتبط با این موضوعات، مناسب باشد. برای ثبت نام در این دوره داشتن مدرک کارشناسی حسابداری یا رشته‌های مرتبط الزامی است. در پایان دوره هم مدرک معتبر از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت برای تمامی شرکت کنندگان صادر می‌شود.



برای دیدن پاسخ سوالات متداول، لطفا روی هر سوال کلیک کنید‎
آیا در پایان هر درس امتحان برگزار خواهد شد؟

با توجه به نوع دوره و صلاح‌دید استاد اطلاع‌رسانی می‌شود.

چگونه می‌توانم اطلاعات بیشتری دریافت کنم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در واحد مشاوره و ثبت‌نام مشورت کنید.

02142294   -   داخلی 1

برای ثبت‌نام چه کار باید بکنم؟

در صورت ثبت‌نام نقدی، در همین صفحه با انتخاب زمان برگزاری مورد نظر و تکمیل اطلاعات، به درگاه پرداخت متصل می‌شوید و پس از پرداخت، ثبت نام شما نهایی خواهد بود.
ثبت‌نام اقساطی به صورت حضوری در محل مرکز آموزش حسابداران خبره با ارائه چک طبق فواصل مشخص شده در آیین‌نامه انجام خواهد شد.

محل برگزاری دوره‌های آموزشی کجاست؟

دوره‌های آموزشی حضوری:

در ساختمان اصلی مرکز آموزش حسابداران خبره به نشانی: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23 برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی آنلاین و غیرحضوری (آفلاین):

از طریق نرم‌افزار "ADOBE CONNECT" برگزار شده و نیاز به حضور در مرکز آموزش ندارید.


Copyright 2021 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.
از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.