تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

ارائه مدرک حضور در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش، از سوی دانشگاه صنعت نفت

مرکز آموزش حسابداران خبره PACT، به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر دانش‌پذیران، کلیه دوره‌های آموزشی را با ارائه مدرک از سوی دانشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

 

 

با توجه به اینکه آموزشگاه حسابداری حسابداران خبره، زیر نظر انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت فعالیت می‌کند، این مرکز تنها نماینده رسمی دانشگاه صنعت نفت می‌باشد که در زمینه برگزاری دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای حسابداری، حسابرسی، مالی، دوره‌های بین‌المللی، کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های سازمانی، کسب‌و‌کار و سایر دوره‌های مرتبط  به صورت حضوری و آنلاین فعالیت می‌کند.

این مرکز با هدف افزایش رضایتمندی دانش‌پذیران، تمامی دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین را با ارائه مدرک از سوی دانشگاه صنعت نفت برگزار می‌کند.

 

درباره دانشگاه صنعت نفت

دانشگاه صنعت نفت دانشگاهی پیشرو در صنعت نفت و گاز است. این دانشگاه با تربیت مناسب دانشجویان در زمینه‌های مرتبط با صنعت نفت توانسته است مهندسان و متخصصان زبده‌ای به صنعت تحویل دهد که نقش موثری در رشد و گسترش آن در سراسر جهان داشته‌اند. آوازه چشمگیر متخصصان ایرانی، پرورش‌یافته در این دانشگاه، در اکثر دانشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر جهان همواره به گوش می‌رسد.
پر واضح است که این اراده و پشتکار در دانشگاه صنعت نفت هر روز بیش از پیش عمق و شتاب خواهد گرفت و صنعت نفت می‌تواند همچنان چشم امید به ایجاد تحولاتی شگرف، توسط متخصصان و کارشناسان این دانشگاه داشته باشد.

 

درباره انجمن حسابداران خبره ایران

نخستین انجمن حسابداران حرفه‌ای ایران است که در روز چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۵۱ تاسیس شد. انجمن در سال ۱۳۷۷ به عنوان نخستین انجمن حسابداران حرفه‌ای ایران به عضویت در «فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC)» درآمد و هم‌اکنون، با داشتن نزدیک به ۹۵۰۰ عضو از همه استان‌های کشور به عنوان بزرگترین نهاد حسابداری ایران شناخته می‌شود.



برچسب‌ها

فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.