تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

ثبت‌نام در نخستین هنرستان فنی حرفه ای پسرانه غیردولتی فناوری مالی کشور

نخستین هنرستان فنی‌حرفه‌ای پسرانه غیردولتی فناوری مالی کشور (Fin.Tech) با تلاش و همت مرکز آموزش حسابداران خبره تأسیس شد. هدف این هنرستان، پرورش و کمک به اشتغال هنرجویانی است که بتوانند با تکیه بر آموخته­‌های خود در حوزه فناوری مالی، به آسانی جذب بازارهای کار معتبر داخلی و بین­‌المللی شوند.

برای کسانی که دغدغه تحصیل در هنرستان حسابداری یا دانشگاه، آینده شغلی رشته حسابداری، آموزش و کسب مهارت را دارند، پیدا کردن آموزشگاه معتبر و مطمئن، کار دشواری است. شما باید برای انتخاب رشته تحصیلی، شغل آینده و موفقیت‌های پیش رویتان را از همین حالا برنامه ریزی کنید. ثبت نام هنرستان فنی و حرفه ای پکت، اولین قدم برای پیشرفت در درس و کار است. برای آشنایی بیشتر با اولین هنرستان فناوری مالی کشور، ادامه مطلب را بخوانید.

هنرستان فنی حرفه ای پسرانه غیردولتی فناوری مالی پکت

هنرستان فنی حرفه ای پسرانه غیردولتی فناوری مالی پکت

معرفی رشته حسابداری

در معرفی رشته حسابداری در هنرستان و دانشگاه، باید پیشینه، دروس و سرفصل مباحث، نحوه دریافت مدرک، بازار کار و آینده شغلی رشته حسابداری و میزان درآمد و حقوق حسابداران را بررسی کنیم. هنرستان حسابداری تهران (پکت)، از جمله بهترین آموزشگاه‌هایی است که می‌توانید حسابداری را از صفر تا 100 در آن آموزش ببینید. هنرستان پسرانه تهران یا مدرسه پکت، اولین مدرسه‌ای است که با رویکرد فناوری مالی افتتاح می‌شود و نسبت به هنرستان های رشته حسابداری تهران که رشته حسابداری سنتی را آموزش می‌دهند، برتری دارد. در هنرستان حسابداری پسرانه تهران، تنها گرایش‌های قدیمی آموزش داده می‌شود. اما در هنرستان پسرانه تهران پکت می‌توانید دو گرایش جدید و نوظهور مالی را بگذرانید. علاوه بر آن امکان ادامه تحصیل در رشته حسابداری با رویکرد فناوری مالی هم با حمایت پکت برای شما وجود خواهد داشت. 

دروس تخصصی رشته حسابداری هنرستان شامل معرفی اصول اولیه اقتصاد خرد و کلان، اصول اولیه حسابداری، ریاضیات پایه، کار با نرم افزار و کامپیوتر، حسابداری پیشرفته و... است. چیزی که مزیت رشته‌ها و گرایش‌های پکت نسبت به دیگر هنرستان های رشته حسابداری تهران است، معرفی دو رشته جدید در حوزه مالی و حسابداری است. هنرستان حسابداری پکت، تنها هنرستان پسرانه حسابداری در کشور است که دو رشته فناوری اطلاعات و نرم افزار و شبکه را آموزش می‌دهد.

هنرستان های رشته حسابداری تهران تنها به آموزش گرایش‌های قدیمی و سنتی حسابداری می‌پردازند. در صورتی که یکی از اهداف پکت، تربیت هنرجویان و حسابدارانی است که بتوانند در دو رشته جدید فناوری اطلاعات حسابداری و رایانه و کامپیوتر با رویکرد مالی کار کنند. با این حساب شما می‌توانید به آینده شغلی خود امیدوار باشید و چه برای ادامه تحصیل و چه کار در داخل و خارج از کشور، دست بالاتر را نسبت به دیگران، داشته باشید. 

برای ادامه تحصیل در حسابداری، می‌توانید روی حمایت‌های هنرستان حسابداری پسرانه تهران پکت حساب کنید. هنرستان پسرانه حسابداری تهران برای پیدا کردن شغل، به شما کمک خواهد کرد. یکی از برنامه‌های همیشگی هنرستان های رشته حسابداری تهران، معرفی هنرجویان به بازار کار است و پکت هم به جد این کار را دنبال می‌کند. با گذراندن دروس تخصصی رشته حسابداری هنرستان و دریافت مدرک، می‌توانید سریعاً جذب بازار کار شوید و درآمد داشته باشید. برای ادامه تحصیل در داخل و خارج از کشور هم هنرستان حسابداری پسرانه تهران به شما کمک خواهد کرد. 

 

رشته حسابداری در هنرستان فنی حرفه ای پسرانه

تحصیل رشته حسابداری در هنرستان، مزیت‌های بیشتری به تحصیل حسابداری در دانشگاه دارد. دانش آموزان هنرستان فنی حرفه ای، یکسال زودتر از دیگر دانش آموزان وارد بازار کار حسابداری می‌شوند. علاوه بر آن، آموزش‌های عملی و کارگاه‌های مهارت آموزی که برای این دانش آموزان برگزار می‌شود، توانایی و مهارت آن‌ها را در کار اسناد مالی و رسیدگی به کار حسابداری، بیشتر می‌کند. به همین دلیل، دانش آموزانی که از هنرستان و فنی حرفه ای پسرانه پکت فارغ التحصیل می‌شوند، به واسطه داشتن کارگاه‌های آموزشی عملی و مهارتی در هنرستان حسابداری، شانس بیشتری برای کسب جایگاه‌های شغلی بهتر و پُردرآمدتر دارند.

برای ثبت نام در هنرستان پسرانه پکت، نیازی به کنکور و آزمون آزمایشی ندارید. تنها با موفقیت و کسب نمره قابل قبول در پایه نهم می‌توانید برای تحصیل در رشته حسابداری هنرستان پکت، ثبت نام کنید. برای این کار، باید فرم هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم متوسطه را به همراه کارنامه تحصیلی پایه نهم در روز ثبت نام به همراه داشته باشید. در صورتی که حداقل نمره لازم را برای ادامه تحصیل در رشته حسابداری کسب کرده باشید، ثبت نام شما، بلامانع است. بنابراین برای خواندن حسابداری بدون کنکور و حسابدار شدن بدون رفتن به دانشگاه، می‌توانید روی هنرستان حسابداری پکت، حساب باز کنید. 

 

هنرستان فنی و حرفه ای پسرانه غیردولتی فناوری مالی پکت

هنرستان فنی حرفه ای پسرانه فناوری مالی (Fin.Tech) پکت، به همت انجمن حسابداران خبره و دانشگاه صنعت نفت تاسیس شده است. هنرستان حسابداری تهران (حسابداران خبره)، سابقه زیادی در تربیت نیروهای متخصص حسابداری و فناوری مالی دارد. تا به حال بیش از ۱۶۰ هزار نفر از 10000 دوره آموزشی پکت، فارغ التحصیل شده‌اند. 

هدف مرکز حسابداران خبره از ایجاد و راه اندازی مقطع هنرستان حسابداری، به وجود آوردن امکان ادامه تحصیل و امکان ورود به بازار کار است. آموزش متصل به اشتغال، به هنرجویان کمک می‌کند که بدون نگرانی از آینده شغلی رشته حسابداری، تنها به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و کسب مهارت‌های بیشتر فکر کنند. مخاطبان اولین هنرستان پسرانه تهران برای فناوری مالی، افراد زیر هستند:

 

رشته‌های تحصیلی هنرستان فناوری مالی پکت

معرفی رشته حسابداری که در آموزشگاه پکت برگزار می‌شود می‌تواند به شما برای انتخاب بهتر و راحت‌تر مسیر آینده شغلی رشته حسابداری کمک کند. در هنرستان فنی حرفه ای فناوری مالی پکت، دو رشته تحصیلی آموزش داده می‌شود. در حال حاضر این مجموعه تنها به عنوان هنرستان حسابداری تهران فعالیت می‌کند و تنها دانش آموزان مقیم تهران می‌توانند در آن ثبت نام کنند. امکان ثبت نام در هر کدام از رشته‌های زیر برای سال تحصیلی 1402-1401 (پایه‌ی دهم) وجود دارد:

  1. حسابداری (با رویکرد فناوری اطلاعات)
  2. شبکه و نرم‌افزار رایانه (با رویکرد مالی)

معرفی رشته حسابداری فناوری اطلاعات 

اولین رشته‌ای که در هنرستان فنی حرفه ای پسرانه به آن می‌پردازیم، رشته فناوری اطلاعات است. حسابداری فناوری اطلاعات یا حسابداری IT، به ارتباط بین مفاهیم و اصول حسابداری سنتی و به کارگیری ابزارهای مبتنی بر تکنولوژی برای تهیه و تنظیم صورت های مالی، انجام عملیات حسابداری، هوش مصنوعی در حسابداری، شناسایی و مدیریت ریسک و… می‌پردازد. دانش آموختگان این رشته، توانایی استفاده از نرم‌افزارهای مختلف مالی مانند اکسل، هلو، سپیدار و… را خواهند داشت. رشته حسابداری در هنرستان گرایش فناوری اطلاعات حسابداران خبره، برای کسانی مناسب است که می‌خواهند با نرم افزارهای مختلف در امور مالی کار کنند. هنرستان پسرانه پکت، تمامی امکانات لازم را برای یادگیری کامل و جامع فناوری اطلاعات در حسابداری در اختیار هنرجویان هنرستان حسابداری می‌گذارد.

حسابداری آنلاین یا حسابداری برخط

حسابداری آنلاین یا حسابداری برخط

معرفی رشته حسابداری شبکه و نرم‌افزار رایانه با رویکرد مالی

رشته شبکه و نرم افزار رایانه، دومین رشته هنرستان حسابداری پسرانه تهران است که به معرفی آن می‌پردازیم. در رشته شبکه و نرم افزار رایانه با رویکرد مالی، می‌توانید توانایی استفاده و به کارگیری ابزار‌های مبتنی بر وب و شبکه جهانی اینترنت را برای انجام عملیات‌های پولی و مالی به دست بیاورید. راه اندازی و ایجاد شبکه‌های حسابداری گروهی و استفاده از فناوری سیستم‌های اطلاعاتی ابری در ثبت و ذخیره‌ی اطلاعات حسابداری، یک نمونه خوب برای نشان دادن کاری است که فارغ التحصیلان رشته شبکه هنرستان فناوری مالی پکت می‌توانند انجام دهند. در حسابداری مبتنی بر فضای رایانش ابری یا حسابداری ابری، حسابداران می‌توانند از هر نقطه‌ای به اطلاعات مالی دسترسی داشته باشند. آینده شغلی رشته حسابداری شبکه و نرم افزار و ادامه تحصیل در رشته حسابداری ابری، با در نظر گرفتن پیشرفت‌های حوزه هوش مصنوعی و کامپیوتر، بسیار روشن است. رشته حسابداری در هنرستان گرایش شبکه و نرم افزار، به شما این امکان را می‌دهد تا از هر جایی کار مالی را انجام بدهید و حسابدار شوید. هنرستان حسابداری تهران پکت، شرایط خوبی برای هنرجویان فراهم کرده که فعلا تنها برای دانش آموزان پایه نهم به دهم در دسترس است. دروس تخصصی رشته حسابداری هنرستان نرم افزار رایانه، به شما این امکان را می‌دهد تا با جدیدترین ابزارها و سیستم‌های اطلاعاتی روز دنیا برای امور مالی کار کنید. 

 

دروس هنرستان حسابداری تهران (هنرستان فناوری مالی پکت)

همانطور که گفتیم در هنرستان فنی و حرفه ای پکت، می‌توانید بین دو رشته حسابداری فناوری اطلاعات و حسابداری شبکه و نرم‌افزار رایانه با رویکرد مالی انتخاب کنید. برای تحصیل در پایه دهم و یازدهم این دو رشته، باید دروس مشخصی را در هنرستان فنی و حرفه ای پشت سر بگذارید. برای قبولی و فارغ التحصیلی هم باید نمرات لازم را در این دروس کسب کنید. دانش آموزان پایه نهم به دهم هنرستان فنی و حرفه ای می‌توانند با در نظر گرفتن دروس و آینده شغلی هر رشته، نسبت به انتخاب گرایش تحصیلی و رشته حسابداری هنرستان فنی و حرفه ای پکت، اقدام کنند.

دروس پایه دهم و یازدهم رشته هنرستان فنی و حرفه ای حسابداری شبکه و نرم‌افزار رایانه

دروس رشته شبکه و نرم افزار رایانه (پایه دهم) دروس رشته شبکه و نرم افزار رایانه (پایه یازدهم)
تعلیمیات دینی 1 تعلیمات دینی (دینی، اخلاق، قرآن) 2
عربی، زبان قرآن 1 عربی، زبان قرآن 2
فارسی 1 فارسی 2
زبان خارجی 1 زبان خارجی 2
جغرافیای عمومی و استان شناسی علوم اجتماعی
تربیت بدنی 1 تربیت بدنی 2
الزامات محیط کار انسان و محیط‌ زیست
ریاضی 1 هنر
فیزیک تفکر و سواد رسانه
نصب و راه‌اندازی سیستم‌های رایانه‌ای کارگاه نوآوری و کارآفرینی
تولید محتوای الکترونیک و برنامه نویسی کاربرد فناوری های نوین
دانش فنی پایه مدیریت تولید
نقشه‌کشی فنی رایانه ای ریاضی 2
  شیمی
  توسعه برنامه‌ریزی و پایگاه داده
  پیاده‌سازی و سیستم‌های اطلاعاتی و طراحی وب

 

دروس پایه دهم و یازدهم رشته هنرستان فنی و حرفه ای حسابداری فناوری اطلاعات

دروس رشته حسابداری فناوری اطلاعات (پایه دهم) دروس رشته حسابداری فناوری اطلاعات (پایه یازدهم)
تعلیمیات دینی 1 تعلیمات دینی (دینی، اخلاق، قرآن) 2
عربی، زبان قرآن 1 عربی، زبان قرآن 2
فارسی 1 فارسی 2
زبان خارجی 1 زبان خارجی 2
جغرافیای عمومی و استان شناسی علوم اجتماعی
تربیت بدنی 1 تربیت بدنی 2
الزامات محیط کار انسان و محیط‌ زیست
ریاضی 1 هنر
فیزیک تفکر و سواد رسانه
حسابداری، وجوه نقد و تحریر دفاتر قانونی کارگاه نوآوری و کارآفرینی
حسابداری خرید و فروش کاربرد فناوری های نوین
دانش فنی پایه مدیریت تولید
ارتباط موثر ریاضی 2
  شیمی
  حسابداری حقوق و دستمزد
  حسابداری اموال و انبار

 

امکانات هنرستان فنی حرفه ای فناوری مالی پکت

آموزشگاه حسابداری حسابداران خبره، یک مرکز کامل و تخصصی برای آموزش حسابداری و فناوری مالی است. به عنوان یک هنرستان حسابداری تهران، دانش آموزان مقطع نهم به دهم، می‌توانند از خدمات پکت برای یادگیری امور مالی و حسابداری استفاده کنند. هنرجویان هنرستان پسرانه پکت می‌توانند بدون نگرانی نسبت به امکانات و قابلیت‌های مجموعه، برای شروع آموزش در رشته تحصیلی دلخواه ثبت نام کنند. امکانات هنرستان فنی و حرفه ای پسرانه حسابداران خبره را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد: 

کادر مدیریتی و آموزشی مرکز حسابداران خبره (پکت)

کادر مدیریتی و آموزشی مرکز حسابداران خبره (پکت)

مدارک لازم جهت ثبت‌نام در هنرستان فناوری مالی پکت

ثبت نام در هنرستان پسرانه تهران پکت تنها برای دانش آموزان پایه دهم مهیا است. برای ثبت نام در هنرستان فنی حرفه ای پسرانه فناوری مالی پکت، باید مدارک زیر را هنگام ثبت نام در دست داشته باشید:

با ثبت نام در هنرستان حسابداری پکت یا هنرستان پسرانه فناوری مالی حسابداران خبره، برای ادامه تحصیل و اشتغال مورد حمایت انجمن حسابداران خبره و دانشگاه صنعت نفت خواهید بود. علاوه بر آن به زودی امکان ادامه تحصیل در رشته حسابداری (مقاطع عالی داخل و خارج از کشور) هم وجود خواهد داشت. آینده شغلی رشته حسابداری برای هنرجویان پکت با در نظر گرفتن حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مرکز حسابداران خبره، سراسر پیشرفت و موفقیت است. 

علاقه­‌مندان به ادامه تحصیل در دو رشته حسابداری و شبکه و نرم افزار رایانه، می­‌توانند با شماره تلفن 02188942754 تماس بگیرند.

 

معرفی بهترین هنرستان حسابداری تهران

هنرستان پسرانه حسابداران خبره، تمام آن چیزهایی که برای آموزش حرفه‌ای و بی‌نقص نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذارد. رشته‌هایی که در حال حاضر توسط هنرستان فنی حرفه ای پسرانه پکت آموزش داده می‌شود، از جدیدترین و مهم‌ترین گرایش های حسابداری است. دانش آموزان پایه دهم می‌توانند با ثبت نام و تحصیل رشته حسابداری در هنرستان حسابداری پکت، هم از خدمات آموزشی پکت استفاده کنند و هم نیم‌نگاهی به ادامه تحصیل در داخل و خارج از کشور داشته باشند.

مرکز آموزشی حسابداران خبره، ورود فارغ التحصیلان رشته حسابداری به بازار کار را تسهیل می‌کند. شما می‌توانید این امید را داشته باشید که پس از پایان دوره تحصیل، سریعاً جذب بازار کار شوید و درآمد داشته باشید. علاوه بر آن، با گسترش و توسعه هنرستان فنی و حرفه ای پکت، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را هم خواهید داشت.

 

چرا باید در هنرستان حسابداری پکت ثبت نام کنیم؟

بهتری جا برای یادگیری رشته حسابداری در هنرستان است. با ثبت نام هنرستان فنی حرفه ای حسابداران خبره می‌توانید از تمامی امکانات و تجهیزات موسسه استفاده کنید. برای یک دانش آموز هنرستان پسرانه، مهم است که بتواند حسابداری را با بهترین آموزگاران و مربیان باتجربه و باسابقه یاد بگیرد.

از طرف دیگر، برای کسانی که به دنبال هنرستان حسابداری تهران هستند، مهم است که آموزش حسابداری فناوری اطلاعات و حسابداری شبکه و رایانه، با کمک نرم افزارها و برنامه‌های تخصصی و کاربردی انجام شود. در هنرستان پسرانه پکت می‌توانید از کارگاه‌های آموزش نرم افزارهای تخصصی استفاده کنید. شرکت در این کارگاه‌ها، باعث افزایش کیفیت آموزش رشته حسابداری در هنرستان پکت می‌شود.

فارغ التحصیلان هنرستان حسابداری تهران حسابداران خبره می‌توانند به سرعت وارد بازار کار شوند و درآمد داشته باشند. به دلیل توانایی و مهارت استفاده از نرم افزارهای حسابداری که در طول تحصیل‌تان در هنرستان حسابداری پکت یاد می‌گیرید، شانس‌تان برای گرفتن فرصت‌های شغلی بیشتر از دیگران است. شرکت‌ها و واحدهای اقتصادی، رغبت بیشتری به استخدام حسابدار ماهر دارند و به دنبال کسانی هستند که بتوانند با انواع برنامه‌های مالی کار کنند.

 

ادامه تحصیل رشته حسابداری در هنرستان

با ثبت نام هنرستان فنی حرفه ای پکت می‌توانید قدم‌های اولیه را برای ورود به بازار کار حسابداری بردارید. از طرف دیگر، هنرستان پسرانه پکت به شما امکان ادامه تحصیل در رشته های حسابداری مبتنی بر فناوری اطلاعات و حسابداری ابری را در داخل و خارج از ایران می‌دهد. برای تضمین آینده شغلی رشته حسابداری هنرجویان حسابداران خبره، از تمامی امکانات و قابلیت‌های مجموعه در معرفی به مشاغل و کسب و کارهای مختلف، استفاده می‌شود. ثبت نام هنرستان فنی و حرفه ای تنها برای دانش آموزان پایه نهم به دهم ممکن است و دانش آموزان این مقاطع می‌توانند با ثبت نام در این هنرستان، از خدمات پکت استفاده کنند. برای شرکت در کلاس‌های هنرستان حسابداری تهران پکت، باید حتما مقیم تهران باشید و فعلاً امکان ثبت نام در این هنرستان پسرانه، برای دانش آموزان خارج از تهران، وجود ندارد. 

 



برچسب‌ها

فرم ارسال نظرات
سایر نظرات
بهروز شهبازی
با دیپلم نظام جدید نمیشه ثبت نام کرد؟!
0 0
1402/07/07, 22:50
ناشناس
سلام و عرض ادب
احمد فرشداری هستم - ولی دانش آموز محمد پارسا فرشداری متقاضی ثبت نام در هنرستان فناوری مالی -رشته کامپیوتر در پایه دهم
این ایمیل را جهت پیش ثبت نام به توصیه و فرموده مدیریت محترم جناب آقای دهقان ارسال می گردد.
0 0
1402/04/02, 18:45
محمدلایقی
سلام
بنده 33سال هستش که درزمینه تدریس رشته حسابداری تدریس میکنم و20ساله که شرکت حسابداری وحسابرسی دارم وکارعملی وحسابرسی انجام میدم وجزومولفین رشته حسابداری درکشورهستم خیلی دوست داشتم درشهرواستان محل سکونتم باهمکاری وحمایت شما هنرستان فنی دررشته حسابداری رودرسطح بالا ایجادکنم چطورمیشه که ارزش حسابداری رابعنوان یک شغل پویا وارزشمندمطرح کنیم یعنی خیلی بالاترازسطح هنرستان های دولتی لطفا دراین زمینه راهنمایی بفرمایید باتشکرازشما
0 0
1401/10/06, 14:19
فرشید بدر
سلام میبخشید سرفصل دروس این دو رشته که دیپلمش رو دارید ثبت نام میکنید رو بصورت آزاد هم ارائه میدید؟ که بتونیم ما هم ثبت نام کنیم
0 0
1401/05/19, 09:17
ناشناس
سلام شهریه مدرسه چقدر است؟
0 0
1401/05/05, 12:13
پشتیبان سایت
سلام دوست عزیز
برای ارتباط با هنرستان با شماره‌ی 02188942754 تماس بگیرید.
1402/11/16, 15:16
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.