تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی، استانداردهایی با کیفیت بالا هستند که تقریباً در تمامی دنیا پذیرفته شده و شرکت‌ها در تهیه صورت‌های مالی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. در ایران نیز از سال ۹۰ حرکت به سمت پذیرش این استانداردها آغاز گردید و تا کنون ادامه دارد. در سال ۱۳۹۷ دو استاندارد موجود ایران تجدید نظر گردید و چهار استاندارد جدید مصوب شد تا تمامی این ۶ استاندارد مطابق استانداردهای معادل بین‌الملل خود قرار گیرند، به نظر می‌رسد این روند در سال جاری و سال‌های آتی نیز ادامه یابد. لذا ضروری است حسابداران هر چه سریع‌تر دانش خود را مطابق با این استانداردها به روز نمایند. این دوره با هدف ایجاد درک عمیق از استانداردهای پر کاربرد بین‌المللی گزارشگری مالی طراحی شده تا شرکت‌کنندگان در انتهای دوره بتوانند به درستی استانداردهای مربوطه را به کارگیرند.
از آنجا که این دوره مطابق استانداردهای تیف استرالیا (TAFE) برگزار می‌گردد در انتهای دوره به شرکت‌کنندگانی که آزمون مربوطه را با موفقیت پشت سر بگذارند گواهی حضور از موسسه آموزش عالی باکس هیل استرالیا اهدا می‌شود. موسسه آموزش عالی باکس هیل استرالیا ارائه‌کننده برتر سیستم آموزشی تیف استرالیا بوده و علاوه بر دوره‌های تیف، بخش وسیعی از آموزش‌های بین‌المللی تا سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد را نیز ارائه می‌نماید. تیف یک سازمان دولتی است و متعلق به دولت، و تحت مدیریت دولت‌های ایالتی استرالیا اداره می‌شود و از اینرو سازمانی پابرجا با مدیریتی حرفه‌ای و ارائه‌کننده آموزش‌ها و مدارکی است که ارزش بین‌المللی داشته و مورد قبول کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی معتبر بین‌المللی است.
سازمان آموزش عالی تیف استرالیا (TAFE (Technical And Further Education بزرگترین مرکز ارائه‌کننده آموزش‌های کاربردی و مهارتی در استرالیا بوده و هر ساله بیش از 500.000 (پانصد هزار) دانش‌پذیر در این سازمان شروع به تحصیل و مهارت‌آموزی می‌نمایند. هر کسی، خواه کسی باشد که برای اولین بار بخواهد وارد بازار کار شده و اولین شغل خود را تجربه نماید، یا اینکه در محل کار خود بخواهد خود را برای شغل و سمت بالاتری آماده نماید یا اینکه بخواهد برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر دانشگاهی آماده شود و یا اینکه کارفرمائی باشد که در پی راه حلی برای آموزش و پرورش کارکنان خود باشد، می‌تواند از خدمات آموزشی و بیش از 1200 دوره آموزشی تیف استرالیا استفاده بعمل آورد.
تیف ارائه‌کننده، تعداد زیادی دوره آموزشی بلندمدت و کوتاه‌مدت می‌باشد که می‌تواند در شکل‌های متنوعی ارائه شود (تمام وقت، نیمه وقت، حضوری، از راه دور و...)
تیف با بیشتر از 130 سال سابقه ارائه خدمات آموزشی در استرالیا و 40 کشور دیگر جهان دارای بیش از 1200 دوره آموزشی بوده.
لازم به ذکر است آزمون توسط مدرس طراحی می‌شود.
افراد علاقمند به مهاجرت می‌توانند از مدرک مربوطه برای کاریابی استفاده نمایند.


مدت 40 ساعت
پیش‌نیاز داشتن مدرک کارشناسی حسابداری یا رشته های مرتبط
مدرک از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت صادر می‌شود. مدرک این دوره را می‌توانید به صورت الکترونیکی از «سامانه دریافت گواهینامه» دریافت نمایید و در صورت نیاز به دریافت فیزیکی مدرک، در سامانه مذکور ثبت‌نام نمایید. + مدرک بین‌المللی TAFE استرا
نحوه پرداخت

پرداخت به صورت نقدی


سرفصل دروس
1. دیپلم گزارشگری مالی بین‌المللی / 40 ساعت
چارچوب مفهومی گزارشگری مالی بین المللی، ارائه و تهیه صورت وضعیت مالی، صورت سود و زیان، صورت سایر سود و زیان جامع، صورت جریان وجه نقد، صورت تغییرات در حقوق صاحبان سهام بر اساس استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی، اندازه‌گیری و شناخت دارایی‌ها طبق استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی، حسابداری موجودی کالا و ذخایر و بدهی‌های احتمالی طبق استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی، شناسایی درآمد، حسابداری تسعیر ارز و تغییرات حسابداری طبق استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی
ادامه مطلب



برای دیدن پاسخ سوالات متداول، لطفا روی هر سوال کلیک کنید‎
کدامیک از شرکت‎ها یا سازمان‎ها باید استاندارد بین‎المللی را رعایت کنند؟

بانک‎ها، شرکت‎های بیمه، شرکت‎های بورسی

ترجمه استانداردهای بین‎المللی را از کجا می­‎توانیم تهیه کنیم؟

سازمان حسابرسی


Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.