تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

یک حسابدار چه شغل‌هایی می‌تواند داشته باشد؟

بعد از کنکور تعیین رشته می‌کنیم و وارد دانشگاه می‌شویم، دنیای جدیدی در برابر ما قرار گرفته! با هزار امید تحصیل را شروع می‌کنیم تا به سرعت وارد دنیای کار شویم، اما بعد از فارغ‌التحصیلی در رشته حسابداری چه پست‌هایی می‌توانیم داشته باشیم؟

هر سازمان و شرکتی که فعالیتش را شروع می‌کند، تمام مسائل مالی‌اش باید تحت نظر کارشناس مرتبط باشد. بنابراین هر سازمانی با هر تخصصی باید تیم حسابداری خودش را داشته باشد. البته شرکت‌هایی هم هستند که این بخش فعالیت خود را برون سپاری می‌کنند. همین که هر سازمانی به تیم حسابداری یا حسابدار نیازمند است، نشان‌دهنده‌ی بازار کار خوب این رشته است، چراکه همیشه و در هر سازمان نیاز به متخصص این دوره احساس می‌شود.

اما به طور کلی کسی که آموزش حسابداری را گذرانده باشند، می‌تواند در پست‌های زیر فعالیت کند:

طبیعی است که یک حسابدار تازه کار باید ابتدا با عنوان حسابدار پایه کارش را شروع کند. در این دوره کاری مهارت‌های حسابداری را به صورت کاربردی یاد می‌گیرد و با کسب تجربه و سابقه فعالیتش با کار حسابداری آشنا و به مرور بر آن مسلط می‌شود. بعد از اینکه بر مهارت‌های حرفه‌ای عمومی و کلی مسلط شد می‌تواند برای عناوین بالاتر اقدام کند.

هر ارتقا شغلی نیازمند آموزش‌هایی است که کارکنان یا حین کار به آن دست می‌یابند یا باید جداگانه در آموزشگاه‌ یا دانشگاه آن را آکادمیک فراگیرند. همزمان باید سابقه کاری در همسن حوزه کسب کنند تا بتوانند بازدهی مناسب را در این بخش داشته باشند.

آموزشگاه حسابداری حسابداران خبره برای ارتقا سطح دانش حرفه‌ای فعالین در رشته حسابداری دوره‌‌های آموزشی کاربردی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌کند. 

گفته می‌شود نباید به طور کلی اعلام کرد که بهترین پست برای هر رشته چیست. بر همین اساس نمی‌توانیم در یک قانون کلی بهترین موقعیت شغلی را اعلام کنیم، اما باتوجه به دانش، مهارت‌های حرفه‌ای، میزان تحصیلات، سابقه کار و مهم‌تر از همه علاقه‌تان می‌توانید به پست مورد نظرتان برسید.

تهیه و تدوین:

روابط عمومی مرکز آموزش حسابداران خبره



فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.