تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

انتصاب آقای دکتر محسن غلامرضایی به عنوان مدیر اجرایی جدید مرکز

آموزشگاه حسابداری حسابداران خبره (PACT) در دوران فعالیت خود همواره از دانش، تجربه و توانمندی‌های مدیرانی شایسته برخوردار بوده‌ که نه‌تنها در جایگاه مدیریت، بلکه به عنوان افرادی دلسوز در تمامی لحظات این مرکز حضور داشته‌اند و با تلاش‌های بی‌وقفه و سخت‌کوشانه‌ی خود در ابعاد مختلف اجرایی، آموزشی، پژوهشی و... با تمام توان به توسعه، پیشرفت و ارائه خدمات شایسته به دانش‌پذیران مرکز همت گمارده‌اند و نقش ارزنده خود را در خدمت‌رسانی به جامعه مالی و حسابداری کشور عزیزمان "ایران" در سطح داخلی و بین‌المللی ایفا کردند.

همان‌گونه که ضرباهنگ تقدیر، مسیر زندگانی افراد را تغییر می‌دهد، امسال نیز PACT دستخوش تغییراتی در بخش مدیریت خود شد. شورای مدیریت مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) با استعفای جناب آقای دکتر ابراهیم نوروزبیگی موافقت کرد و جناب آقای دکتر محسن غلامرضایی را عنوان مدیر اجرایی جدید این مرکز منصوب کرد.

با تشکر صمیمانه از زحمات و تلاش‌های جناب آقای دکتر ابراهیم نوروزبیگی که متعهدانه و متخصصانه به مدت چهار سال با مرکز آموزش حسابداران خبره همکاری نمودند و در راستای توسعه و ارتقا کیفیت آموزش مرکز، با دقت‌نظر در کم‌وکیف امور، موجب ترقی و رسیدن به اهداف مرکز شدند.

گفتنی است در دوران مدیریت جناب آقای دکتر ابراهیم نوروزبیگی تحولات وسیعی صورت گرفت و در جای‌جای این مرکز اثر گام‌های پشتکار و همت ایشان موج می‌زند و همواره مسرور خاطراتی خواهیم بود که در کنار هم رقم زدیم.

توفیق روزافزون را برای مدیر اجرایی جدید جناب آقای دکتر محسن غلامرضایی از درگاه الهی خواستاریم و امیدواریم ایشان نیز بتوانند با توجه به شایستگی‌های علمی و تخصصی، تجارب حرفه‌ای و توانمندی‌های خود، با استعانت از درگاه باریتعالی و بهره‌مندی از نیروهای متخصص و پرتلاش مرکز، در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف مدنظر موفق باشند.

 

مختصری درباره جناب آقای دکتر محسن غلامرضایی

 

سوابق تحصیلی

 

سوابق اجرایی

 

سوابق تدریس

 

فعالیت های تخصصی و حرفه‌ای



برچسب‌ها

فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.