تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

مژده به دانشجویان با انگیزه‌ی دوره بین‌المللی ACCA

از آنجا که اعتلای حرفه از طریق آموزش و تسهیل شرایط تحصیل همواره دغدغه مرکز آموزش حسابداران خبره بوده است، برآنیم تا با حمایت از دانشجویان ساعی و نخبه، مشوق راه ایشان بوده و با حمایت از این عزیزان به هدف غایی خود نایل آییم.

 

 

مختصری درباره آزمون‌های دوره بین المللی ACCA

 

دوره ACCA دوره‌ای مشتمل بر 13 درس است که پس از اتمام موفقیت‌آمیز این دروس، دانشجو می‌تواند عضو انجمن حسابداران خبره انگلستان شود. آزمون‌های ACCA در طی سال و در چهار مقطع برگزار می‌شود.

این چهار مقطع در واقع مصادف با آخرین ماه هر فصل میلادی یعنی ماه‌های March،June،September و December است. در هر مقطع، دانشجویان می‌توانند در چهار امتحان شرکت کنند. لیکن، با توجه به حجم مطالب و شاغل بودن اغلب فراگیران، پیشنهاد می‌گردد تا جهت حداکثرسازی شانس موفقیت در امتحان، صرفاً یک یا حداکثر دو درس برای آزمون انتخاب شود.

برای شرکت در امتحانات ACCA ابتدا لازم است تا به عنوان دانشجوی این دوره از طریق وبسایت ACCA ثبت نام خود را تکمیل کرده و پس از تخصیص کد دانشجویی می‌توانید به صورت منظم در امتحانات و در موعدهای مشخص شرکت نمایید. شایان ذکر است، دانشجویان ایرانی که مدارک کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و یا دکتری در رشته‌ی حسابداری از هر یک از دانشگاه‌های ایران دارند، از شرکت در چهار امتحان اول معاف می‌شوند.

 

در حال حاضر هزینه‌ی هر امتحان ACCA در مقطع Skills معادل 111 پوند انگلستان می‌باشد.

 

 

مژده به دانشجویان با انگیزه و ساعی دوره بین المللی ACCA

 

حمایت از دانشجویان نخبه و ساعی همیشه در دستور کار مرکز آموزش حسابداران خبره بوده است. در سال‌های اخیر فراگیری دانش حسابداری به صورت بین‌المللی از اهمیت بسزایی برخوردار شده، به همین منظور کوشش این مرکز آموزشی نیز حمایت همه‌جانبه از افراد علاقه‌مند به فراگیری دانش حسابداری در سطح بین‌الملل است.

 

از آنجایی که دانشجویان بسیاری سالانه در آموزشگاه حسابداری حسابدران خبره به عنوان نماینده انجمن حسابداران خبره انگلستان (ACCA) تحصیلات خود را با موفقیت پشت سر می‌گذارند و موجبات سربلندی خود و این مرکز را فراهم می‌آورند،  بر آن شدیم تا با ارائه‌ی تخفیف‌هایی به شرح زیر از این عزیزان حمایت کرده و گامی کوچک را جهت ایجاد انگیزه در ایشان که در مجموع اعتلای حرفه در سطح کشور و به امید خدا بین‌الملل را منجر می‌شود برداشته باشیم.

 

 

 

برای ثبت‌نام در دروس دوره بین‌المللی ACCA کلیک کنید.

 

 

 



برچسب‌ها

فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.