تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

مصاحبه اختصاصی با دانشجوی نمونه‌ی دوره بین المللی ACCA

در این مطلب، مصاحبه اختصاصی دپارتمان بین‌المللی مرکز آموزش حسابداران خبره PACT با آقای امیرحسین طاهری، دانشجوی نمونه دوره بین‌المللی ACCA مرکز آموزش که برای اولین بار در تاریخ ایران، موفق به کسب بالاترین نمره ACCA در سطح منطقه خاورمیانه شده است، مشاهده میکنید. 

 

 

امیرحسین عزیز با نمره‌ی 80 در درس Audit and Assurance، هشتمین درس از مجموع دروس ACCA که یکی از سخت‌ترین این درس‌ها نیز می‌باشد، در مقطع امتحانات September 2019 موفق به افتخارآفرینی برای خود و کشور عزیزمان ایران شده است.

 

امیرحسین میگوید متولد سال 1377، دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی در رشته حسابداری و جوان‌ترین دانشجوی مرکز در دوره‌های  بین‌المللی ACCA هستم. با داشتن پشتکار و مطالعه روزانه کمتر از 3 ساعت میتوان امتیاز بالای 50 گرفت. حضور در دوره‌های بین‌المللی ACCA سبب شد در امتحانات مقطع کارشناسی و نیز در محیط کار موفق‌تر باشم و باعث افزایش اعتمادبنفس در من شد. برای قبولی خوانده بودم، ولی با کسب این امتیاز به خودافتخار کردم.

 

انجمن حسابداران خبره و رسمی انگلستان (ACCA)، یکی از بزرگترین انجمن‌های بین‌المللی حسابداری در دنیا است. این انجمن در حال حاضر حدود ششصد هزار عضو و دانشجو در سراسر دنیا دارد و با قدمتی بیش از 100 سال نقش برجسته‌ای در تربیت نیروی متخصص و برجسته در حوزه حسابداری را داراست. انجمن حسابداران خبره انگلستان (ACCA) در حال حاضر در بیش از 120 کشور دارای دفاتر رسمی و همچنین دفاتر آموزشی مورد تایید(ALP) است.

 

 



فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.