تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

گزارش تصویری از وبینـار مشترک ACCA و PACT

وبینار مشترک مرکز آموزش حسابداران خبره PACT و انجمن حسابداران خبره انگلستان ACCA، روز پنجشنبه مورخ 23 آبان ماه 1398، ساعت 13:30 توسط مرکز آموزش حسابداران خبره برگزار شد. 

 

در این وبینار حدود 100 شرکت کننده حاضر بودند و نکات لازم در زمینه دوره بین‌المللی ACCA و نیز آزمون مقطع March 2020 را از زبان خانم Fazeela Gopalani، رئیس ACCA خاورمیانه شنیدند. علاوه بر این خانم Gopalani و مسئول دپارتمان بین المللی PACT پاسخگوی سوالات شرکت‌کنندگان محترم پیرامون امتحانات کامپیوتری ACCA بودند.

 

مهمتــرین اخبــار وبینــار:


۱- امتحانات ACCA به امید خدا از June 2020 به صورت CBE برگزار می‌شود. لیکن، خبر قطعی مربوط به این مساله از طریق PACT و ACCA در هفته دوم December، خدمت دانشجویان دوره اطلاع رسانی می‌شود.


۲- طبق مذاکرات انجام شده فی‌مابین PACT و ACCA، برای عزیزانی که قصد شرکت در امتحانات March 2020 را در کشوری خارج از ایران دارند، تمهیداتی اندیشیده شده است تا بتوان تخفیفی در هزینه‌های برگزاری آزمون، برای این عزیزان لحاظ نمود. چنانچه در کشوری (مثلا ترکیه) قصد شرکت در یکی از امتحانات سطح Skills را در مقطع March 2020 دارید، لطفا با PACT و مسئول دوره‌های بین‌المللی مرکز ارتباط برقرار کنید. ایشان اطلاعات شما را به ACCA انتقال داده و از طریق ACCA به شما اطلاع رسانی خواهد شد.


۳- تمامی کلاس‌های مرکز با رویکرد امتحانات CBE شما را آماده شرکت در امتحانات CBE در بازه‌های March، June، September و December خواهد کرد. سوالات از این پس در قالب آنلاین و با استفاده از سیستم های مجهز به Spreadsheet و Word P در کلاس‌ها پاسخ داده میشوند.

 

۴- آخرین بازه‌ی برگزاری امتحانات Dip IFR به صورت کاغذی دسامبر ۲۰۱۹ است و از مارچ ۲۰۲۰ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.


۵- فیلم وبینار به زودی در اختیار همه‌ی دانشجویان ACCA در ایران قرار خواهد گرفت. از ACCA بابت این همکاری با PACT در شفاف‌سازی مسائلی که ذهن دانشجویان ایرانی را مشغول کرده است، سپاسگزاریم.


۶- هزینه امتحانات CBE مشابه با همان فرمت PBE است.


۷- وبینار بعدی ACCA با همکاری PACT در رابطه با نحوه‌ی آماده سازی برای امتحانات CBE به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.


۸- این وبینار بزرگترین وبینار ACCA در ایران بود و برای اولین بار شاهد به حضور نزدیک به ۱۰۰ دانشجوی علاقه‌مند بودیم. از جانب PACT و ACCA از کلیه‌ی شرکت کنندگان عزیز در این وبینار کمال تشکر را داریم.

 

 



فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.