تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

همان‌اندازه که برای جذب مشتری نیاز به مهارت هست، حفظ و نگهداشت آن نیز نیازمند مهارت می‌باشد. در دنیای رقابتی کسب و کارها، حفظ و توسعه ارتباط موثر با مشتریان (مشتری مداری) امری ضروری برای موفقیت هر کسب و کار می‌باشد. لذا در یک سازمان، مدیران و کارشناسان واحدهای بازاریابی و فروش، خدمات پس از فروش، روابط عمومی و.... با کسب و بهبود مهارت خود در دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری بعنوان مهمترین دارایی هر سازمان، می‌توانند باعث تجربه موفق مشتریان فعلی خود، جذب مشتریان بالقوه و در نهایت بهبود میزان درآمد سازمان خود شوند.

دانشپذیران در این دوره با مفاهیم پایه (CRM)، توانایی شناخت و مدیریت ارتباط با مشتری (تعاملی/ عملیاتی/تحلیلی)، تحلیل رفتار و داده مشتریان، مدیریت شکایت و رضایت مشتریان، ارزیابی اثر بخشی CRM و در نهایت ایجاد استراتژی‌های موثر CRM در سازمان آشنا می‌شوند.

مدیران و کارشناسان واحدهای بازاریابی و فروش / خدمات پس از فروش / روابط عمومی / پذیرش/ مرکز تماس (CallCentre) / ارتباط با مشتری، ویزیتورها، فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته‌های مدیریت، بازرگانی و....و کلیه افراد علاقه‌مند ورود به مباحث بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، از مخاطبان اصلی دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری می‌باشند.

 


مدت 66 ساعت
پیش‌نیاز داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم - داشتن سلامت کامل جسمانی و روانی
مدرک گواهینامه سازمان فنی و حرفه‌ای - مدرک از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت
نحوه پرداخت نقد: در صورت پرداخت نقدی، مبلغ 4،000،000 ریال تخفیف خواهید داشت.

اقساط: مبلغ 45،000،000 ریال بابت پیش پرداخت و الباقی در 1 فقره چک به فاصله 1 ماه یکبار، مساوی

توضیحات: چک صیادی (بنفش)، در وجه: مرکز آموزش حسابداران خبره، به شناسه ملی: 10100618405


سرفصل دروس
1. مدیریت ارتباط با مشتری - CRM / 66 ساعت
توانایی اندازه‌گیری رضایت مشتری، توانایی امکان سنجی مدیریت ارتباط با مشتری، توانایی مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی، توانایی مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی، توانایی مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی، توانایی تجزیه و تحلیل Profile مشتری بر اساس تکنیک‌های داده‌کاوی، توانایی مدیریت شکایت مشتریان، توانایی اندازه‌گیری رضایت از پاسخگویی به شکایت مشتریان، توانایی پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری، توانایی ارزیابی اثربخشی CRM با استفاده از BSC، توانایی مدیریت استراتژی‌های CRM در سازمان


ادامه مطلب




Copyright 2025 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.