هماناندازه که برای جذب مشتری نیاز به مهارت هست، حفظ و نگهداشت آن نیز نیازمند مهارت میباشد. در دنیای رقابتی کسب و کارها، حفظ و توسعه ارتباط موثر با مشتریان (مشتری مداری) امری ضروری برای موفقیت هرکسب و کار میباشد. لذا در یک سازمان، مدیران و کارشناسان واحدهای بازاریابی و فروش، خدمات پس از فروش، روابط عمومی و.... با کسب و بهبود مهارت خود در دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری بعنوان مهمترین دارایی هر سازمان، میتوانند باعث تجربه موفق مشتریان فعلی خود، جذب مشتریان بالقوه و در نهایت بهبود میزان درآمد سازمان خود شوند.
دانشپذیران در این دوره با مفاهیم پایه (CRM)، توانایی شناخت و مدیریت ارتباط با مشتری (تعاملی/ عملیاتی/تحلیلی)، تحلیل رفتار و داده مشتریان، مدیریت شکایت و رضایت مشتریان، ارزیابی اثر بخشی CRM و در نهایت ایجاد استراتژیهای موثر CRM در سازمان آشنا میشوند.
مدیران و کارشناسان واحدهای بازاریابی و فروش / خدمات پس از فروش / روابط عمومی / پذیرش/ مرکز تماس (Call Centre) / ارتباط با مشتری، ویزیتورها، فارغ التحصیلان و دانشجویان رشتههای مدیریت، بازرگانی و....و کلیه افراد علاقهمند ورود به مباحث بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، از مخاطبان اصلی دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری میباشند.
مدت | 66 ساعت |
پیشنیاز | داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم - داشتن سلامت کامل جسمانی و روانی |
مدرک | گواهینامه سازمان فنی و حرفهای - مدرک از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت |
نحوه پرداخت |
پرداخت بصورت نقدی |