این روزها با واژهی استراتژی و اصطلاح مدیریت استراتژیک تقریباً همه نوع صفت، موصوف، مضاف و مضافالیه ساخته میشود:
تحلیل استراتژیک صنعت، برنامه ریزی استراتژیک، تفکر استراتژیک، تحلیل استراتژی، تصمیم استراتژیک، استراتژی فردی، استراتژی اقیانوس آبی، استراتژی کسب و کار، استراتژی محصول، استراتژی سازمانی، استراتژی تمایز، استراتژی تمرکز، استراتژی قیمت گذاری، استراتژی محتوا، مدیریت استراتژیک منابع انسانی و مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات تنها نمونههایی از این تعبیرها و اصطلاحات هستند.
مدیریت استراتژیک با مقوله ی رفتار سازمانی مرتبط است و یک جهت دهی کلی برای سازمان ایجاد می کند. با تحلیل رویدادهای داخلی و خارجی سازمان، مدیریت استراتژیک شکل میگیرد و سپس با تحلیل استراتژیهای ممکن، یک یا چند روش بهینه انتخاب میشود. دوره مدیریت استراتژیک به مدیران آینده در اخذ تصمیمهای مدیریتی صحیح و به موقع کمک میکند.
مدت | 30 ساعت |
پیشنیاز | داشتن مدرک کارشناسی در هر رشته ای و حداقل سه سال سابقه کار (زمینه کاری اهمیت ندارد) |
مدرک | انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت |
نحوه پرداخت |
پرداخت به صورت نقدی |