تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

فرصت های شغلی مدیران dba

مدیریت dba مخفف Doctorate of Business Administration به معنای دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار است. کسب مدرک dba برای افرادی مثل دانشجویانی که می‌خواهند دانش خود را مستقیماً در شغل مورد نظر خود به کار ببرند و برای افراد متخصصی که می‌خواهند دانش خود را در کسب‌وکار موردنظر ارتقا دهند بسیار مناسب است. با اخذ دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار، شما از مدیران دیگر متمایز می‌شوید و علاوه بر مهارت‌های شغلی که در این زمینه کسب می‌کنید تعهد به رشد شخصی و سازمانی را نیز آموزش می‌بینید.

اگر در رابطه با شغل مدیران dba و نحوه کسب مدرک dba کنجکاو هستید؛ ولی اطلاعات کافی ندارید؛ ما در این مقاله از سایت پکت می‌خواهیم اطلاعات جامعی در مورد مدرک dba و شغل مدیران dba در اختیار شما قرار دهیم. خوب است بدانید با کسب مدرک dba، شما با آخرین تحقیقات، اطلاعات و نظریه‌ها در زمینه بازرگانی و مدیریت آشنا می‌شوید. علاوه بر مواردی که قبلاً گفته شد با کسب مدرک دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار شما به‌ یک متخصص در زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید تبدیل خواهید شد، مهارت‌های تصمیم‌گیری و مدیریت به‌صورت ملموس در شما نهادینه می‌شود و درنتیجه موفقیت شما در فرصت‌های شغلی پیش رو افزایش می‌یابد.

کسب مدرک دوره dba به آشنایی شما بامهارت‌های کمی و کیفی تحقیقات در دنیای کسب‌وکار منجر خواهد شد.

معنای dba

dba در معنای کل

مدرک dba یا دکترای مدیریت کسب‌وکار چیست؟

قبل از اینکه با شغل مدیران dba آشنا شوید؛ بهتر است با مدرک دکترای مدیریت کسب‌وکار و نحوه دستیابی به آن آشنا شوید. مدرک dba یا دکترای مدیریت کسب‌وکار یک دوره تخصصی است که با شرکت در آن می‌توانید در مدیریت عملی و مسائل تجاری از ایده‌های نظری بهره ببرید. مدرک dba با تمرکزی که روی کسب‌وکار و مدیریت کسب‌وکار دارد، دانش عملی افراد را بالا می‌برد و آن‌ها را برای پیاده‌سازی دانش در محیط کار آماده می‌کند. جالب است بدانید سازمان‌ها به دنبال مدیرانی هستند که توانایی مدیریت کسب‌وکار را داشته باشند پس شما با شرکت در این دوره با دانش زیادی که در زمینه مدیریت کسب‌وکار کسب می‌کنید می‌توانید در محیط رقابتی ایجاد شده شانس بیشتری داشته باشید.

مدرک دی بی ای

مدرک مورد قبول در dba


شرایط موردنیاز برای شرکت در دوره dba چیست؟

برنامه‌های dba پیش‌نیازهایی احتیاج دارد که قبل از شروع این دوره باید آن‌ها را رعایت کنید. مدرک کارشناسی ارشد در اقتصاد، تجارت و موضوعات مشابه مواردی هستند که در برنامه‌های dba به آن نیاز دارید. اگر بعد از گذراندن دوران دانشجویی تمایل دارید در این دوره شرکت کنید باید بدانید که ممکن است قبل از آموزش این دوره از شما درخواست کنند حدوداً ۱ الی ۳ سال در محیط کسب‌وکار سپری کنید و بعد در این دوره شرکت کنید. اگر علاقه‌مند به روش‌های تحقیق در شغل خود، ادامه تحصیل و پیشرفت شغلی هستید، دوره dba برای شما مناسب است.

شرایط صلاحیت مدیران dba

شرایط صلاحیت مدیران dba

شغل مدیران dba

مدرک دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار می‌تواند طیف وسیعی از مشاغل مدیریت ارشد تا مشاوره کسب‌وکار را برای افرادی که در این دوره شرکت کردند، فراهم کند (چه کسانی باید در دوره DBA شرکت کنند؟). مشاغلی که می‌توانید بعد از کسب مدرک دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار در آن‌ها مشغول به کار شوید بسیار زیادند که در ادامه به چند شغل مدیران dba اشاره می‌کنیم:


کلام آخر

اگر تمایل دارید که برای دریافت مدرک dba یا دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار اقدام کنید و حالا برای شما این سؤال پیش‌آمده است که آیا این مدرک ارزشش را دارد یا نه (تفاوت mba و dba چیست؟). باید به شما بگویم که برای گرفتن این مدرک باید وقت و هزینه زیادی را صرف کنید و از طرفی راهی که در پیش دارید بسیار دشوار است؛ اما سودی که در آخر نصیب شما می‌شود بسیار ارزشمندتر از این موارد است. اگر در زمینه کسب‌وکار سؤالی داشتید می‌توانید به سایت آموزشگاه حسابداری پکت مراجعه کنید.



فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.