تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
پرینت‌:
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای کسانی مناسب است که با موفقیت، دوره MBA را پشت سر گذاشته­ و یا مدرک کارشناسی ارشد خود را در هر رشته ای دریافت کرده اند؛ و قصد دارند در حوزه کاری خود مهم­ترین و دشوارترین چالش­‎های کسب و کار را حل کنند. هدف ما از ارائه این دوره در مرکز آن است تا با ایجاد مهارت­­‎ها و دانش در حوزه­‎های متنوعی نظیر مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک، اقتصاد، حسابداری مدیریت و مدیریت بازاریابی، شما را به بالاترین درجه از سطح دانش مدیریتی برسانیم و زمینه حل مسائل و مشکلات محیط کسب و کار را فراهم کنیم. این دوره فرصت­‎های کاری بسته به زمینه تخصصی و علاقه شغلی فرد ایجاد می­‎کند. این فرصت‎­ها می­‎تواند در سطح مدیرعاملی یک شرکت­ سهامی، سازمان غیرانتفاعی و موسسات دولتی باشد. همچنین شما با در دست داشتن این مدرک می­‎توانید تدریس در زمینه‎های مختلف و پرطرفداری چون مدیریت مالی، کسب و کار، بازاریابی و اقتصاد را نیز تجربه کنید. در کنار این فرصت­‎های شغلی، این دوره موقعیت انجام تحلیلگری مالی و تهیه طرح­‎های تحقیقاتی تجاری را  نیز برای شما فراهم می­‎سازد. دانش ایجاد شده از طریق این دوره حقوق و مزایای شما را نیز در محیط کاری متأثر می­‎سازد به گونه­‎ای که طبق آمارهای منتشر شده افراد دارای مدرک DBA قادر به کسب 175.000 دلار درآمد تقریبی در سال 2015 بوده‎­اند.


​دوره در یک نگاه
مدت 290 ساعت
پیش‌نیاز داشتن مدرک MBA یا کارشناسی ارشد در هر رشته­ ای و 3 الی 5 سال سابقه کار (زمینه کاری اهمیت ندارد)
مدرک انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت (نمونه مدرک)
نحوه پرداخت نقد: در صورت پرداخت نقدی، مبلغ 15،000،000 ریال تخفیف خواهید داشت.

اقساط: مبلغ 30.000.000 ریال بابت پیش پرداخت و الباقی در 4 فقره چک در فواصل 3 ماهه (به صورت مساوی)



زمان‌های برگزاری دوره‌‌های دوره مدیریت اجرایی DBA و ثبت‌نام آنلاین
  • 1 دوره‌ی آموزشی مورد نظرتان را از فهرست انتخاب کنید.
  • 2 فرم اطلاعات شخصی‌تان‌ را کامل و صحیح تکمیل کنید.
  • 3 پس از مطالعه‎‎ی آیین‌نامه روی کلید «ثبت» کلیک کنید.
انتخاب ردیف کد برنامه روز برگزاری ساعت تاریخ شروع قیمت
نوع ثبت‌نام
نام
نام خانوادگی
کد ملی
تلفن همراه
ایمیل
مبلغ کل
0 ریال
تخفیف خرید آنلاین
0 ریال
مبلغ قابل پرداخت
0 ریال


چرا این دوره را در مرکز آموزش حسابداران خبره انتخاب کنیم؟
  1. مدارک معتبری که از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت صادر می‌شود.
  2. اساتید مرکز آموزش حسابداران خبره از شاخص‌ترین اساتید ایران هستند.
  3. با توجه به این که اساتید همگی در بازار فعال هستند مواردی که آموزش داده می‌شود بسیار کاربردی هستند.


سوالات متداول
آیا در پایان دوره توانایی مدیریت یک شرکت یا یک سازمان را خواهم داشت؟

با توجه به توانایی­‎های به دست آمده در این دوره و سوابق اجرایی فرد از قبل، توقع چنین چیزی دور از ذهن نخواهد بود.

آیا مدرک DBA به عنوان مدرک دکتری قابل پذیرش می‎باشد؟

بسته به سازمان و یا شرکتی که قصد ورود به آن را داشته باشید می‎­توانند جایگاه دکتری برایتان قائل شوند و لازم به ذکر است در مدرک پایانی، عنوان دکتری و یا معادل آن قید نخواهد شد، ولی با توجه به جایگاه حرفه­‎ای این دوره، و معنای لغوی آن دکتری محسوب می‎­شود.

آیا بدون مدرک کارشناسی ارشد می‎توان در این دوره وارد شد؟

بله. ولی برای دریافت مدرک وزارت علوم در پایان دوره، داشتن مدرک کارشناسی ارشد الزامیست.

آیا با مدرک غیر مالی می توان در این دوره وارد شد؟

بله، هر فرد با داشتن حداقل مدرک کارشناسی در هر رشته تحصیلی امکان شرکت در این دوره را دارد.

آیا در پایان هر درس امتحان برگزار خواهد شد؟

بله. شما موظف به شرکت و قبولی در امتحانات هستید. اگر چنانچه در امتحان قبول نشوید، باید با پرداخت 50 هزار تومان هزینه  آزمون مجدد، در امتحان شرکت کنید.

چگونه می‌توانم اطلاعات بیشتری دریافت کنم؟

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. شماره: 88940847 الی 88940850.

برای ثبت‌نام چه کار باید بکنم؟

در صورت ثبت‌نام نقدی، فرم ثبت‌نام را اینجا دانلود، تکمیل و برای ما ارسال کنید. ضمناً شماره فیش واریزی را به همکاران پذیرش اطلاع دهید.
ثبت‌نام اقساطی به صورت حضوری در محل دفتر مرکز آموزش حسابداران خبره انجام خواهد شد.

محل برگزاری دوره‌ها کجاست؟

کلاس‌ها در آدرس زیر برگزار می‌شود:

خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23

سرفصل دروس
1. مدل‎های ذهنی مدیران موفق / 20 ساعت
مکتب "شناختی" یا cognitive در مدیریت استراتژیک، مدل‎های ذهنی: تعاریف و کارکردها، شیوه‎های شناخت مدل‎های ذهنی انسان‎ها، استخراج مدل‎های ذهنی، یادگیری و مکانیزم‎های آن، بررسی نمونه‎ها و موردهای واقعی و استخراج مدل ذهنی مدیران
2. مدیریت منابع انسانی پیشرفته / 20 ساعت
مدیریت استراتژیک منابع انسانی، مدیریت منابع انسانی در خاورمیانه، استراتژی‎های جذب سرمایه انسانی، استراتژی‎های نگهداشت سرمایه‎های انسانی، استراتژی‎های بکارگیری سرمایه‎های انسانی، استراتژی‎های توسعه منابع انسانی
3. مدیریت استراتژیک پیشرفته / 20 ساعت
مفهوم‎شناسی استراتژی در میان وظایف مدیران، تبدیل عناصر راهبردی برنامه به موازین عملیاتی و اجرایی، معرفی مدل شایستگی افراد دخیل در سه مرحله تدوین، اجرا و ارزیابی استراتژی، معرفی روش‎های کنترل میزان تحقق استراتژی
4. تصمیم‎گیری و سیستم‎های پیشرفته اطلاعات مدیریت MIS / 20 ساعت
مبانی و طبقه‎بندی سیستم‎های اطلاعاتی، پردازش سیار، بی‎سیم و فراگیر، سیستم‎های مدیریت دانش 1، سیستم‎های مدیریت دانش 2، شرح وظیفه مدیران در برابر تصمیم‎سازی و تصمیم‎گیری، مراحل تصمیم‎گیری، مدیران چپ‎مغز و راست‎مغز، تصمیم‎گیری تحلیل، شناسائی گلوگاه‎های تصمیمات سازمانی، خطاهای ابزارهای تصمیم‎گیری، مدیریت دانش تصمیمات سازمانی، تکنیک‎های ارزیابی تصمیمات در ممیزی و حسابرسی مدیریت، آسیب‎شناسی تصمیمات در سازمان‎های ایرانی
5. تحقیقات و مطالعات کسب و کار / 30 ساعت
علم، فلسفه، منابع شناخت و مراحل روش علمی، فرآیند انجام یک پژوهش در حوزه کسب و کار، مفهوم، سازه، متغیر، مقیاس، فرضیه، نظریه، پارادایم و مگادایم، چارچوب مفهومی و پروپوزال، روش‎های اندازه‎گیری، روایی و پایایی، روش‎های تحقیق بر اساس هدف، تحلیل کیفی اطلاعات، تحلیل کمی اطلاعات، نرم‎افزارهای تحلیل، گزارش تحلیل و استخراج مقاله
6. آینده پژوهی و کار آفرینی / 30 ساعت
آینده‎پژوهی، اهداف، ضرورت‎ها و اصول موضوعه، سیر تحول و تطور آینده‎پژوهی، مروری بر روش‎های آینده‎پژوهی و روش‎شناسی، هنر خلق چشم‎اندازهای فردی و سازمانی، پویش محیط و برون‎یابی روند، سناریوپردازی، ذهن‎انگیزی، روش دلفی، آینده‎نگاری راهبردی، سناریوهای ریسک و خطر‎پذیری، تعاریف، ویژگی‎ها، انواع کارآفرین، شایستگی‎ها، مهارت‎های کارآفرینی، عوامل موثر بر کارآفرینی، عوامل موفقیت، موانع و معایب کارآفرینی، فرآیند کارآفرینی، نیازهای کارآفرین و روش‎های پاسخ به آنها، عوامل محیطی تاثیرگذار بر استراتژی‎های کارآفرینانه، انتخاب نوع کسب و کار جدید و قوانین و مقررات مربوطه
7. حقوق تجارت بین‎الملل و مدیریت بر مبنای ارزش‎ها، اخلاق و مسئولیت اجتماعی / 30 ساعت
ارکان حقوق بین‎الملل در صحنه رقابت، حفظ مالکیت حقوق در صحنه بین‎المللی، ارزش‎های فردی و سازمانی، شناسایی و تشخیص ارزش‎های کلیدی سازمان، مدیریت بر مبنای ارزش‎های سازمان و ارزش‎های مشتریان، تاثیر این رویکرد و بهبود مستمر ناشی از آن، نظریه سیستم‎ها و مسئولیت اجتماعی، مدل‎های مسئولیت اجتماعی سازمان، استراتژی‎های سازمان برای تحقق مسئولیت اجتماعی سازمان‎ها، منشور اخلاقی سازمان
8. مدیریت بازاریابی و برندینگ / 30 ساعت
بازاریابی خدمات و بازاریابی صنعتی، فرایند بازاریابی بین‎الملل، استراتژی‎های بازاریابی، برندینگ و مدیریت نام تجاری، خطاهای مرگ‎بار بازاریابی، تدوین کمپین بازاریابی
9. مدیریت ریسک و سرمایه گذاری / 30 ساعت
آشنایی با مفاهیم پایه، ارزش زمانی پول، تصمیم‎گیری مالی، مفاهیم سرمایه‎گذاری، صندوق‎های سرمایه‎گذاری، شاخص بورس اوراق بهادار، ریسک و بازده، پرتفولیو، سهام عادی و ارزش‎گذاری آن، اختیار معاملات، آتی‎ها
10. حسابداری مدیریت / 20 ساعت
اهداف و تعاریف حسابداری مدیریت و مقایسه آن با حسابداری مالی، مفهوم هزینه، اصطلاحات و انواع طبقه‎بندی هزینه از دیدگاه‎های گوناگون و گرایش هزینه‎ها، روش‎های هزینه‎یابی، تجزیه و تحلیل رفتار هزینه، تجزیه و تحلیل نقطه سربه‎سر (هزینه‎ها حجم فعالیت - سود) CVP، هزینه‎یابی استاندارد: تحلیل انحرافات و ارزیابی عملکرد، تکنیک‎های ارزیابی پروژه‎های سرمایه‎گذاری، هزینه‎یابی برمبنای فعالیت (ABC)، بودجه‎بندی بر مبنای فعالیت (ABB)، مدیریت بر مبنای فعالیت (ABM)، تصمیم‎گیری و اطلاعات مالی: اطلاعات مربوط و نامربوط، کارت ارزیابی متوازن (BSC)، روش‎های نوین هزینه‎یابی
11. اقتصاد کلان پیشرفته / 20 ساعت
الگوی رشد سولو، افق نامحدود و الگوهای نسل‎های همپوش، نظریه جدید رشد، رشد درون‎زا، تفاوت‎های درآمد بین کشورها، تئوری چرخه تجاری واقعی، الگوهای تعادل عمومی پویای تصادفی، مصرف، سرمایه‎گذاری، بیکاری، تورم و سیاست‎های پولی، کسری بودجه و سیاست‎های مالی
12. مدیریت پروژه / 20 ساعت
تعریف پروژه و خصوصیات یک پروژه، موانع موجود در پروژه‎های مشاوره مدیریت در ایران، تعریف مدیریت پروژه، برنامه‎ریزی و کنترل پروژه، دلایل شکست پروژه‎های مشاوره‎ای، روش‎های انتخاب مشاور، مسئولیت‌ها، چالش‎ها و مهارت‌های مدیر پروژه، شرح وظایف کلیدی مدیر پروژه، اصول و نکات کلیدی در سازماندهی و تشکیل تیم پروژه، فرآیند کنترل پروژه، ارکان پروژه‎های مشاوره‎ای، درخواست طرح پیشنهادی (RFP) پروژه‎های مشاوره‎ای، تهیه پروپوزال پروژه‎های مشاوره‎ای، تشریح مراحل انجام پروژه‎های مشاوره‎ای طبق مدیریت پروژه (PMBOK)، تشریح دانش‎های نُه‎گانه مدیریت پروژه‎های مشاوره‎ای، بررسی موردی: مرور یک پروژه واقعی

background
ما برای شما مطالب خواندنی ارسال می‌کنیم.
Copyright 2017 PACT Edu. All right reserved.