تلفن: 88 94 08 47-50
آدرس مرکز تهران: خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک 23
ثبت‌نام
در رویداد
کلیک کنید
جهت اطلاع از رویدادهای حسابداران خبره کلیک کنید.
اطلاعات بیشتر

آموزش حسابداری با نرم افزار هلو

حسابداران حرفه‌ای دارای ویژگی‌های خاصی باشند. یکی از این ویژگی‌های مهم، قابلیت کار با نرم‌افزارهای مختلف حسابداری است. در بازار امروز، نرم‌افزارهای حسابداری مختلفی وجود دارند. یکی از این برنامه‌ها، برنامه هلو نام دارد. تقریباً می‌توان گفت که برنامه هلو یکی از معروف‌ترین برنامه‌های حسابداری در ایران محسوب می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از این برنامه برای مدیریت و حسابداری استفاده می‌کنند. همین موضوع، اهمیت یادگیری کار با نرم افزار هلو را دو چندان می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا مختصری درباره برنامه حسابداری هلو صحبت کنیم. پس اگر در زمینه حسابداری فعالیت می‌کنید و مشتاق به یادگاری کار با برنامه‌های مختلف حسابداری هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا آموزش حسابداری با نرم افزار هلو را بشناسید.

معرفی نرم افزار هلو برای حسابداری و رسیدگی به فاکتورها و رسیدها

معرفی نرم افزار هلو برای حسابداری و رسیدگی به فاکتورها و رسیدها

نرم افزار حسابداری هلو

پیش از آن که بخواهیم درباره آموزش حسابداری با نرم افزار هلو صحبت کنیم، باید ببینیم که نرم افزار هلو چیست؟ نرم افزار هلو یک نرم افزار حسابداری و مالی کاملاً ایرانی است. از این برنامه می‌توان در زمینه‌های مختلف مدیریت مالی و حسابداری استفاده کرد. نرم‌افزار هلو برای استفاده در فروشگاه‌های ساده و سازمان‌های حرفه‌ای طراحی شده است. از این جهت می‌توان آن را یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای حسابداری و مدیریت مالی در تمام ایران دانست. سیستم کار با هلو چندان دشوار نیست. همین موضوع باعث می‌شود تا آموزش حسابداری با نرم افزار هلو نسبتاً راحت انجام شود؛ اما به هر صورت نیاز به یادگیری خواهد داشت.

این سیستم همانند یک هلو، هسته منسجم و محکم و پوسته نرم و منعطف دارد. دقیقاً به همین خاطر آن را نرم افزار هلو نامیدند. هلو می‌تواند خودش را با مشاغل مختلف که نیاز به سیستم مدیریت مالی دارند، سازگار نماید. ثبات این نرم‌افزار بسیار عالیست و از نظر حسابداری هیچگونه باگ و ایرادی ندارد. جالب است بدانید که نرم افزار هلو، نسخه‌های مختلفی دارد. به این ترتیب هر کدام از مشاغل بسته به نیاز خود می‌توانند یکی از این نسخه‌ها را تهیه کنند. تقریباً هر گونه امور مرتبط با مدیریت مالی و حسابداری را می‌توان با هلو انجام داد. از صدور انواع فاکتور، مدیریت انبار، قیمت‌گذاری، انبارگردانی، ثبت چک و ثبت انواع دیگر اسناد حسابداری در هلو امکان‌پذیر است. در نتیجه می‌توان از هلو به‌عنوان یک سیستم حسابداری بسیار پایدار، هوشمند و قابل اطمینان در سازمان‌ها یاد کرد.

در همین رابطه بخوانید: معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری در ایران

 

مهم ترین ویژگی‌های نرم افزار هلو

در وهله اول باید بدانید که نرم افزار هلو روی سیستم ویندوز و اندروید عرضه شده است. در حال حاضر هلو تنها نرم افزار حرفه‌ای حسابداری است که در پلفترم اندرویند نیز آن را عرضه کرده‌اند. به این ترتیب می‌توانید در هر لحظه همراه با گوشی موبایل خود، به اطلاعات حسابداری مجموعه دسترسی داشته باشید. این یک قابلیت بسیار ارزشمند محسوب می‌شود. در وهله دوم باید بدانید که هلو برای مشاغل مختلف به‌صورت جداگانه عرضه شده است. این یکی از ویژگی‌های بسیار مهم هلو به شمار می‌رود. برای مثال می‌توانید نوع شرکتی، فروشگاهی، صنعتی، تولیدی، تحت شبکه و آموزشگاهی هلو را تهیه نمایید. هر کدام از این موارد، خواص و ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند. برای مثال در نسخه کارگاهی و تولیدی می‌توانید قیمت مواد اولیه و فرمول ساخت را تعیین کنید تا سیستم سود و زیان عملکرد بسیار دقیقی بر اساس قیمت مواد اولیه داشته باشد.

سیستم پشتیبانی 24 ساعته یکی دیگر از قابلیت‌های مهم هلو است. زمانی که از هلو استفاده کنید، به‌صورت 24 ساعته می‌توانید از پشتیبانی مجموعه بهره‌مند شوید. البته برای این موضوع باید هزینه اندکی را به‌صورت دوره‌ای پرداخت کنید. به این ترتیب هر زمان که در کار با هلو دچار مشکل شدید، می‌توانید از پشتیبانی مجموعه کمک بگیرید. نرم‌افزار هلو قابلیت ارتقاء دارد. برای مثال زمانی که شما نسخه فروشگاهی را تهیه کردید و بعد از مدتی فروشگاه شما به یک شرکت فروش بزرگ تبدیل شد، با پرداخت هزینه مابه‌التفاوت، می‌توانید نسخه قبلی خود را به نسخه جدید ارتقاء دهید. همچنین به‌صورت دوره‌ای، باگ‌های هلو برطرف می‌شود و امکانات جدیدی را به آن اضافه می‌کنند. تمامی این قابلیت‌ها باعث شده‌اند تا هلو یکی از کاربرپسندترین برنامه‌های حسابداری در ایران باشد.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری هلو 

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری هلو 

مزایا و معایب نرم افزار حسابداری هلو

پیش از این‌که بخواهید وارد مبحاث آموزش نرم افزار حسابداری هلو شوید، حتماً دلتان می‌خواهد درباره مزایا و معایب این برنامه حسابداری محبوب بیشتر بدانید. پس در ادامه شما را با مزایا و معیاب نرم افزار هلو بیشتر آشنا می‌کنیم.

مزایای نرم افزار هلو

زمانی که صحبت از مزایای نرم افزار هلو به میان می‌آید، در ابتدا همه به‌راحتی نصب آن اشاره می‌کنند. این برنامه بدون هیچگونه سختی و بدون نیاز به اطلاعاتی در خصوص کامپیوتر، قابل نصب روی تمامی سیستم‌ها خواهد بود. به همین خاطر هر کسی با هر سطحی از دانش آی تی، می‌تواند هلو را روی سیستم مدیریتی خود نصب کند. مراحل نصب به‌سرعت انجام می‌شود و در طی انجام مراحل، باید قسمت‌هایی از اطلاعات خود و کسب و کارتان را وارد نمایید. در وهله دوم، کار با هلو بسیار ساده است. زمانی که یک مقایسه ساده انجام دهید، متوجه می‌شوید که کار با برنامه هلو از سایر برنامه‌های حسابداری بسیار ساده‌تر است. همچنین آموزش نرم افزار حسابداری هلو نیز راحت‌تر از سایر برنامه‌ها خواهد بود.

امنیت برنامه هلو در سطح بسیار بالایی قرار دارد. از نظر امنیتی سطح استاندارد بسیار بالایی را برای هلو انتخاب کرده‌اند. شما می‌توانید برای دسترسی به بخش‌های مختلف حیاتی، رمز ورود قرار دهید. همچنین هلو به‌صورت مرتب بک‌آپ‌گیری می‌کند تا از بابت اطلاعات خود نیز آسوده‌خاطر باشید. قابلیت گزارش‌گیری به روش‌های مختلف و متنوع نیز یکی دیگر از مزایای مهم هلو محسوب می‌شود.

معایب نرم افزار هلو

ایراد خاصی را نمی‌توان به نرم‌افزار هلو وارد کرد. البته برخی کاربران در زمینه ارتباط با پشتیبانی دچار مشکل می‌شوند. هلو یکی از پرکاربردترین برنامه‌های حسابداری در ایران محسوب می‌شود. به همین خاطر کاربران بسیاری دارند و تیم پشتیبانی قادر به پاسخگویی سریع به نیاز کاربران نیست. همین موضوع را در حال حاضر می‌توان تنها ایراد و نقطه ضعف هلو دانست. در غیر این صورت هلو هیچ نقطه ضعفی ندارد.

خرید نرم افزار حسابداری هلو برای چه شرکت هایی مناسب است؟

این سؤال یک سؤال بسیار زیبا و مهم است. چه مشاغلی می‌توانند از نرم افزار حسابداری هلو استفاده کنند؟ در حقیقت هیچ محدودیتی در این موضوع وجود ندارد. شرکت طرفه نگار، تولیدکننده نرم افزار هلو، نسخه‌های مختلفی از این برنامه را به بازار عرضه کرده است. به همین خاطر تقریباً هیچ شغلی را نمی‌توانید پیدا کنید که قادر به استفاده از هلو نباشد. مشاغل بسیار کوچک همانند یک مغازه خرده‌فروشی بسیار کوچک می‌تواند از نرم افزار حسابداری هلو برای مدیریت مالی و حسابداری خود استفاده کند. در کنار آن یک سازمان بسیار بزرگ با صدها کارمند نیز می‌توانند از نرم افزار هلو برای مدیریت حساب‌های پیچیده مالی خود استفاده کنند. برای معرفی برخی از ویزگی‌ها و امکانات این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت و سادگی کار با هلو باعث شده تا این نرم افزار حسابداری برای تمامی کسب‌و‌کارها مناسب باشد. همچنین همان طور که اشاره کردیم، هلو انواع مختلف نرم‌افزارهای حسابداری مخصوص مشاغل مختلف را نیز عرضه کرده است. برای مثال مشاغل تولیدی، آموزشی، خدماتی، فروشگاهی و... هر کدام می‌توانند از نسخه مخصوص به کسب‌و‌کار خود استفاده نمایند. پس به‌هیچ‌وجه نمی‌توان گفت که این نرم‌افزار حسابداری به گروهی از مشاغل خاص مربوط می‌شود و مشاغل دیگر نمی‌توانند از آن استفاده کنند. این بهترین ویژگی هلو است که به شما اجازه می‌دهد در حسابداری صنعتی، حسابداری مالی، حسابداری مالیاتی، حسابدرای فروشگاهی، حسابداری پیمانکاری، حسابداری خدماتی، حسابداری حقوق و دستمزد و... از این نرم افزار استفاده کنید. تنها در حسابداری دولتی است که به دلیل حساسیت و امنیت داده‌های دولتی، امکان استفاده از هلو وجود ندارد. خوشبختانه می‌توانید با کمک پشتیبانی فروش این مجموعه، نسخه مدنظر خودتان را به‌راحتی پیدا کنید و همان نسخه را تهیه نمایید.

آموزش حسابداری عملی با نرم‌افزار هلو

آموزش حسابداری عملی با نرم‌افزار هلو

آموزش عملی و کاربردی نرم افزار حسابداری

آموزش نرم افزار حسابداری هلو را باید از کجا شروع کرد؟ در صورتی که مالک یک کسب‌و‌کار باشید و خودتان هزینه خرید هلو را پرداخت کرده باشید، می‌توانید در دوره‌های غیرحضوری رایگان و دوره‌های پولی هلو شرکت کنید. در این دوره‌ها می‌توانید تسلط بر مبانی ابتدایی هلو پیدا کنید؛ اما این‌ها قطعاً برای کار با هلو کافی نیستند. مخصوصاً اگر به‌عنوان یک حسابدار قصد کار در سازمان و کسب‌و‌کارهای مختلف را دارید، باید به روش‌های مختلف آموزش ببینید. همان طور که اشاره کردیم، نرم‌افزارهای هلو بر اساس مشاغل، متغیر هستند. به همین خاطر یک حسابدار خبره باید تسلط کافی بر کار با انواع مختلف نرم افزار هلو را داشته باشد.

همچنین آموزش نرم افزار حسابداری هلو نباید فقط به‌صورت تک بعدی و تئوری باشد. تا زمانی که یک حسابدار به‌صورت عملی با هلو کار نکند و سند نزند، نمی‌تواند به‌صورت حرفه‌ای با این نرم‌افزار کار کند. پس دوره آموزش نرم افزار حسابداری هلو باید به دو بخش تئوری و عملی تقسیم شود. حسابدار باید در همان لحظه که تئوری را آموزش می‌بیند، همان لحظه این نکته را روی نرم‌افزار نیز بررسی کند تا تسلط کافی بر آن پیدا نماید. هلو یک برنامه بسیار جامع و با جزئیات بسیار کامل است. به همین خاطر آموزش نرم افزار حسابداری هلو نیز باید به‌صورت جامع و باجزئیات کامل انجام شود.

در آموزشگاه حسابداری حسابداران خبره، دوره‌ای با نام دوره حضوری جامع کاربردی حسابداری وجود دارد. در این دوره، علاوه بر بیان سرفصل‌های اصلی و پایه‌ای حسابداری، آموزش کار با نرم افزار هم وجود دارد. در آموزش حسابداری با نرم‌افزار که به شکل کارگاه عملی 50 ساعته برگزار می‌شود، شما با نحوه کار نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم آشنا می‌شوید. اگرچه این نرم افزار در ظاهر تفاوت‌های زیادی با نرم افزار هلو دارد اما کارکرد هر دو نرم افزار یکسان است. هدف هر دوی این سیستم‌ها، آسان کردن رسیدگی به امور مالی است و بس.

سخن آخر 

خب دوستان عزیز، حالا به‌صورت کامل با نرم افزار حسابداری هلو آشنا شدید. نرم افزار هلو در حال حاضر یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای حسابداری ایران محسوب می‌شود. به همین خاطر کسانی که قصد دارند در زمینه حسابداری فعالیت داشته باشند، باید حتماً کلاس‌ها و دوره‌های آموزش نرم افزار حسابداری هلو شرکت کنند. در حال حاضر یکی از الزامات هر حسابدار برای استخدام در هر شرکتی، تسلط کامل و کافی بر نرم افزار حسابداری هلو است. کسانی که تسلط کافی بر این نرم افزار دارند، قطعاً در بازار کار موفقیت بیشتری نیز خواهند داشت.



فرم ارسال نظرات
Copyright 2024 PACT Edu. All rights reserved.
در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شوید تا:
از همایش‌های رایگان حسابداران خبره مطلع ‎شوید.
فرصت‌های شغلی حسابداری برای شما ارسال شود.
در جریان کلاس‌های جدید و تخفیفات دوره‌ها قرار گیرید.
هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
نام
نام خانوادگی
تلفن
ایمیل
کدملی
تاریخ تولد
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه در خبرنامه پیامکی حسابداران خبره عضو شدید سپاسگزاریم.