کمک به کسب و ارتقاء سطح دانش و معلومات تخصصی بانکی برای کاربران جدیدالاستخدام سیستم بانکی و کمک به توان پاسخگویی در مصاحبههای علمی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بانکها و علاقهمندان به مشاغل مالی و اعتباری.
افراد دارای مدرک تحصیلی دیپلم و علاقمند ورود به صنعت بانکداری حرفهای و سازمانهای فعال در حوزه بانکی، سرمایهگذاری، تجارت الکترونیک و... می توانند با شرکت در دوره کاربر امور بانکی مرکز آموزش حسابداران خبره با کسب و بهبود سواد مالی مربوط به حوزه صنعت بانکداری گام موثری در این مسیر بردارند و در نهایت پس از اتمام زمان دورههای آموزشی دانشپذیرانی که موفق به کسب حداقل نمره قبولی لازم شدند با دریافت گواهینامه رسمی فنی و حرفهای کاربر امور بانکی از امتیاز ویژهای برای مصاحبه و استخدام در سیستم مالی و بانکی کشور برخوردار شوند.
کاربر امور بانکی در حوزه خدمات گروه امور مالی و بازرگانی و شامل شایستگیهای: بکارگیری اصول و مفاهیم بانکداری، پیادهسازی اصول حقوقی حاکم بر معاملات، ارائه تسهیلات بانکی، ثبت عملیات انواع چک، سفته و برات، افتتاح، انسداد و محاسبه سود سپردهها، گشایش اعتبارات اسنادی و ضمانتنامههای بانکی، ارائه تسهیلات اعطایی، انجام امور تحویلداری در صندوق، برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان میباشد.
مدت | 289 ساعت |
پیشنیاز | داشتن حداقل میزان تحصیلات دیپلم و دارا بودن سلامت کامل جسمانی و روانی |
مدرک | گواهینامه سازمان فنی و حرفهای - مدرک از طرف انجمن حسابداران خبره ایران و دانشگاه صنعت نفت |
نحوه پرداخت |
اقساط: مبلغ 60،000،000 ریال بابت پیش پرداخت و الباقی در2 فقره چک به فاصله 3 ماه یکبار، مساوی توضیحات: چک صیادی (بنفش)، در وجه: مرکز آموزش حسابداران خبره، به شناسه ملی: 10100618405 |
Course |
بکارگیری اصول و مفاهیم بانکداری |
پیادهسازی اصول حقوقی حاکم بر معاملات |
ارائه تسهیلات بانکی |
ثبت عملیات انواع چک، سفته و برات |
افتتاح، انسداد و محاسبه سود سپرده |
گشایش اعتبارات اسنادی |
ارائه تسهیلات اعطائی |
انجام امور تحویلداری در صندوق |
برقراری ارتباط موثر با مشتریان |
2. پیادهسازی اصول حقوقی حاکم بر معاملات / 27 ساعت
3. ارائه تسهیلات بانکی / 52 ساعت
4. ثبت عملیات انواع چک، سفته و برات / 30 ساعت
5. افتتاح، انسداد و محاسبه سود سپرده ها / 15 ساعت
6. گشایش اعتبارات اسنادی / 50 ساعت
7. ارائه تسهیلات اعطائی / 57 ساعت
8. انجام امور تحویلداری در صندوق / 36 ساعت
9. برقراری ارتباط موثر با مشتریان / 7 ساعت